آموزشآموزش نرم افزاری

چگونه پیام های دایرکت اینستاگرام را ریکاوری کنیم

How to recover Instagram direct messages

چگونه پیام های دایرکت اینستاگرام را ریکاوری کنیم

 

  1. مرورگر اینترنت خود را باز کنید، به وب‌سایت اینستاگرام بروید و وارد حساب کاربری‌تان شوید.
  2. روی آیکون پروفایلتان که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد، کلیک کرده و Settings را انتخاب کنید
  3. از منوی سمت چپ گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.چگونه پیام های دایرکت اینستاگرام را ریکاوری کنیم؟
  4. در صفحه Privacy and Security گزینه Data Download پیدا کنید و در زیر آن روی Request Download بزنید.
  5. آدرس ایمیل خود را در کادر وارد و پس از انتخاب فرمت دانلود (HTML یا JSON) روی Next بزنید.چگونه پیام های دایرکت اینستاگرام را ریکاوری کنیم؟نکته :ارسال اطلاعات به ایمیلتان ممکن است تا ۴۸ ساعت زمان ببرد. اگر ایمیل فوراً به دستتان نرسید، باید تا این مدت زمان صبر کنید.
  6. برای تأیید هویت خود رمز عبورتان را وارد کنید، سپس روی Request Download بزنید.چگونه پیام های دایرکت اینستاگرام را ریکاوری کنیم؟
  7. ایمیل خود چک کنیدYour Instagram information را بیابید. روی دکمه Download information کلیک کنید. لینک شما را به اینستاگرام برمی‌گرداند تا اطلاعات خود را دانلود کنید.چگونه پیام های دایرکت اینستاگرام را ریکاوری کنیم؟
  8. مشخصات حساب خود را بزنید و روی Log In کلیک کنید.
  9. در صفحه‌ای که باز می‌شود روی Download information کلیک کنید تا داده‌ها دانلود شوند.چگونه پیام های دایرکت اینستاگرام را ریکاوری کنیم؟
  10. فایل دانلود شده را از حالت زیپ خارج کنید.
  11. در صورتی که فرمت دانلود را HTML انتخاب کرده باشید باید به مسیر messages > inbox بروید. تمام پیام‌هایی که تاکنون در اینستاگرام ارسال کرده‌اید در پوشه messages فایل زیپ دانلودشده دردسترس خواهند بود. شما می‌توانید پوشه‌هایی را شامل تمام مکالماتی که تاکنون داشته‌اید، برحسب نام آیدی طرف مقابل چت ببینید.چگونه پیام های دایرکت اینستاگرام را ریکاوری کنیم؟
  12. بعد از انتخاب گفتگو (چنت) موردنظر و ورود به آن روی فایل html با عنوان messages بزنید. فایل باز شده باید تمام پیام های ذخیره شده در سرورهای اینستاگرام را با فرمت HTML نمایش دهد.چگونه پیام های دایرکت اینستاگرام را ریکاوری کنیم؟
  13. اگر فرمت دانلود را JSON انتخاب کرده بودید فایلی به نام messages.json در پوشه چت‌ها وجود دارد که می‌توانید با یک ویرایشگر متن دلخواه باز کنید. برای این کار روی فایل کلیک راست کرده و روی Open With کلیک کنید و ویرایشگر متن (برای مثال ++Notepad) را انتخاب کنید.چگونه پیام های دایرکت اینستاگرام را ریکاوری کنیم؟

 

مشاهده ویدیو های دایرکت اینستاگرام را ریکاوری کنیم

سلب مسئولیت:
به خاطر داشته باشید هر راه حلی که در وب سایت ما ارسال می شود قبلاً توسط تیم متخصص ما به خوبی آزمایش شده است اما با این وجودما هیچ مسئولیتی در قبال آسیب هایی که ممکن است به شما وارد کند، نداریم. از این راه حل های تعمیر با مسئولیت خود استفاده کنید، متشکرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا