دانلود برنامه اندروید

دانلود نسخه جدید همراه بانک صادرات

Download Sadaret Bank app

دانلود نسخه جدید همراه بانک صادرات

دانلود همراه بانک صادرات

دانلود همراه بانک صادرات

ورود به سامانه همراه بانک صادرات ایران

ورود به سامانه همراه بانک صادرات ایران

آموزش دانلود:

  1. بعد از زدن دکمه سبز رنگ دانلود پایین یک پنجره باز میشود و یک نوار قرمز رنگ دایره ای پر میشود.
  2. بعد از پر شدن نوار قرمز روی دکمه سفید رنگ Download  کلیک کنید تا دانلود شروع بشود.
  3. نوار سبز رنگی شروع به پر شدن میکند.
  4. بعد از پر شدن نوار سبز رنگ گزینه Save File را بزنید.
  5. در آخر گزینه بارگیری مرور گر خود را بزنید.

دانلود همراه بانک صادرات از وب سایت بانک صادرات ایران

دانلود مستقیم همراه بانک صادرات

دانلود نسخه قدیمی همراه بانک صادرات

دانلود مستقیم همراه بانک صادرات

 

 

دانلود همراه بانک صادرات از بازار

دانلود مستقیم همراه بانک صادرات

دانلود برای آیفون از سیب اپ

دانلود مستقیم همراه بانک صادرات

آموزش راه اندازی و نصب همراه بانک صادرات

  • پس از نصب برنامه همراه بانک صادرات و اجرای برنامه صفحه زير را مشاهده می شود.در اين صفحه می توانید به برخی سرويسها بدون ورود به برنامه دسترسی داشته باشید مانند محاسبه شبا، شعبه ياب و برخی از امکانات تنظیمات نظیر بررسی نسخه و تغییر زبان.
دانلود مستقیم همراه بانک صادرات
دانلود مستقیم همراه بانک صادرات آخرین نسخه
  • اگر اولین بار است که از همراه بانک صادرات استفاده میکنید نیاز است تا ابتدا ثبت نام نمايید با زدن دکمه ثبت نام به اين صفحه هدايت می شويد اطلاعات مورد نیاز را نظیر شماره موبايل کد ملی يا شناسه اتباع فراگیر برای اتباع خارجی و اطلاعات حساب و کارت بانک صادرات خود را وارد نمايید.
دانلود مستقیم همراه بانک صادرات
Download Sadaret Bank app
  • کد تايیدی از طرف بانک صارات به شماره موبايل شما جهت تصديق شماره موبايل شما ارسال خواهد شد آن کد را در فیلد کد تایید وارد نمايید.
دانلود مستقیم همراه بانک صادرات
دانلود همراه بانک صادرات ۱۴۰1
  • در گام آخر می بايست تا نام کاربری و کلمه عبور دلخواه خود را با رعايت ضوابط انتخاب کلمه عبور و نام کاربری انتخاب نمايید. نام کاربری حداقل 10 کاراکتر و ترکیبی از اعداد و حروف و رمز عبور حداقل 7 کاراکتر و ترکیبی از اعداد حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و کاراکترهای خاص باشد و ساده نباشد را در موبایل بانک صاردات خود وارد کنید. مثال تکراری و شامل الگوهايی مانند 123 و … نباشد.

سایت بانک صادرات ایران

موبایل بانک صادرات ایران چیست؟

بانکداری موبایلی خدماتی است که توسط بانک صادرات ایران ارائه می‌شود که به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های مالی را از راه دور با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه مانند تلفن هوشمند یا تبلت انجام دهند.
برخلاف بانکداری اینترنتی در همراه بانک صادرات ایران از نرم‌افزاری اندرویدی استفاده می‌کنید که معمولاً برنامه همراه بانک صادرات ایران نامیده می‌شود که توسط بانک صادرات ایران برای این منظور ارائه شده.
بانکداری تلفن همراه بانک صادرات ایران معمولاً به صورت 24 ساعته در دسترس است.
برنامه همراه بانک صادرات ایران محدودیت‌هایی در مورد دسترسی به حساب‌ها از طریق بانکداری تلفن همراه دارند و همچنین محدودیتی برای مبلغی که می‌توان انجام داد.
برنامه همراه بانک صادرات ایران به در دسترس بودن اینترنت یا اتصال داده به دستگاه تلفن همراه بستگی دارد تراکنش‌ها از طریق بانکداری تلفن همراه به ویژگی‌های برنامه بانکداری تلفن همراه ارائه شده بستگی دارد و معمولاً شامل دریافت موجودی حساب و لیست آخرین تراکنش‌ها پرداخت الکترونیکی صورت‌حساب واریز چک از راه دو پرداخت‌های P2P و انتقال وجه بین حساب‌های مشتری یا دیگران است.
مزیت استفاده از برنامه همراه بانک صادرات ایران سهولت استفاده سرعت انعطاف پذیری را میباشد و همچنین امنیت را بهبود می بخشد زیرا با مکانیسم های امنیتی دستگاه تلفن همراه داخلی کاربر یکپارچه می شود.از دیدگاه بانک صادرات ایران بانکداری همراه با کاهش نیاز مشتریان به مراجعه به شعب بانک صادرات ایران برای تراکنش‌های برداشت و سپرده غیرنقدی هزینه انجام تراکنش‌ها را کاهش می‌دهد.
برنامه همراه بانک صادرات ایران تراکنش‌های مربوط به پول نقد را انجام نمی‌دهد و مشتری باید برای برداشت یا واریز وجه نقد به یک دستگاه خودپرداز یا شعبه بانک مراجعه کند.
برنامه همراه بانک صادرات ایران برای پرداخت کالاها یا خدمات در محل فروش یا از راه دور است.
اولین خدمات بانکداری تلفن همراه بانک صادرات ایران از پیامک استفاده می‌کردند سرویسی که به بانکداری پیامکی معروف است با معرفی تلفن های هوشمند که امکان استفاده از وب موبایل رافراهم کرد بانک صادرات ایران شروع به ارائه بانکداری تلفن همراه بر روی این پلت فرم به مشتریان خود کرد.

بانکداری تلفن همراه بانک صادرات ایران به صورت زیر تعریف می شود:

بانکداری موبایلی بانک صادرات ایران به ارائه و بهره مندی از خدمات بانکی و مالی با کمک دستگاه های مخابراتی سیار اطلاق می شود دامنه خدمات ارائه شده ممکن است شامل تسهیلاتی برای انجام معاملات بانکی و بورسی مدیریت حساب ها و دسترسی به اطلاعات سفارشی شده باشد.

سوالات متداول

آیا با دانلود صاپ می‌توانیم اقساط تسهیلات خود را پرداخت کنیم؟

بله. از منوی پرداخت اقساط کارتی می‌توانید کارت اقساط خود را وارد برنامه کنید، اطلاعات کارتتان را تکمیل کنید و اقساط تسهیلات خود را ساده‌تر از همیشه بپردازید.

رمز ورود به اپلیکیشن بانک صادرات ایران را فراموش کرده‌ام باید چه کار کنم؟

در صفحه اصلی برنامه همراه بانک صادرات ایران گزینه بازیابی اطلاعات را انتخاب کنید حال نام کاربری یا شماره موبایل خود و عبارت امنیتی را وارد کنید و دکمه ارسال را بزنید سپس کد تأییدی را که به شماره‌تان ارسال شده است همراه با شماره حساب چهار رقم آخر کارت و رمز دوم کارت صادرات خود را وارد کنید و تأیید را بزنید حال برای ورود به برنامه همراه بانک صادرات ایران رمز عبور جدیدی را تعیین کنید.

آیا با دانلود همراه بانک صادرات ایران می‌توانیم قبض‌هایمان را پرداخت کنیم؟

بله. وارد منوی پرداخت قبض برنامه همراه بانک صادرات ایران شوید شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد کنید دکمه پرداخت را بزنید حالا اطلاعاتی را که وارد کرده‌اید بررسی کنید و در صورت تأیید دکمه پرداخت را بزنید تا عملیات پرداخت قبض انجام شود.

چگونه با نصب برنامه همراه بانک صادرات ایران شماره شبای حسابمان را دریافت کنیم؟

کافی است از طریق منوی برنامه همراه بانک صادرات ایران گزینه «محاسبه شبا» را انتخاب کنید و با وارد کردن شماره کارت صاردات یا شماره حساب خود شماره شبا را دریافت کنید.

چگونه می‌توانیم با برنامه همراه بانک صادرات ایران برای سیم‌کارت خود شارژ تهیه کنیم؟

به بخش خرید شارژ برنامه همراه بانک صادرات ایران سری بزنید گزینه شارژ مستقیم را انتخاب و اپراتور مورد نظرتان را تعیین کنید حالا شماره کارت صاردات و رمز دوم را وارد کنید شماره موبایلتان را نیز بنویسید و دکمه پرداخت را بزنید تا عملیات با موفقیت انجام شود.

منبع مطلب: سایت بانک صادرات ایران

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. سلام خدمت دوستان عزیز هر چی همراه بانک صادرات را دانلود میکنم نمیشه چرا لطفاً به این نتیجه رسیدگی کنید ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. احتمالا گوشی شما فضای کافی ندارد باید حافظه خود را خالی کنید.
      از یک مرورگر دیگر غیر از کروم برای دانلود و نصب استفاده کنید.
      و همچنین برنامه همراه بانک را با یک گوشی دیگر غیر از گوشی خودتان دانلود و نصب کنید اگر مشکل در دانلود و نصب نداشتید به احتمال زیاد گوشی شما مشکلی دیگری دارد و لینک دانلود در وبسایت ما مشکلی ندارد لینک تست شده است.
      قبل از دانلود گوشب خود را یکبار خاموش وروشن کنید.

  2. الان یک ماه میخوام دوباره نصبش کنم خطا میزنه از وقتی نسخه بروزش اومد اینجوری شد چ وضعشه اخه

  3. سلام من برنامه همراه بانک رو تو گوشیم دارم ولی میگه باید بروزرسانی بشه.برنامه قبلی جواب نمیده میخوام بروزرسانی کنم آدرسی که میاره اصلا باز نمیشه ینی فقط آدرس نوشته لینک وجود نداره که راحت بتونیم بروزرسانی کنیم..تو گوگل هم که میزنیم ۱۰تا سایت میاره که هیچکدوم مشکل منو برطرف نمیکنه متاسفم….

  4. عجب بانک مزخرفی هستید نه برنامه جدید دانلود میشه .نه می توانیم از برنامه قبلی قسط هایم را پرداخت کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا