تعمیراتتعمیرات نرم افزارحذف FRPحذف FRP سامسونگ

حذف FRP گوشی سامسونگ A03 Core

FRP bypass Samsung Galaxy A03 Core_A032F

حذف FRP گوشی سامسونگ A03 Core

FRP bypass Samsung Galaxy A03 Core_A032F

نکتهویدیو از یوتیوب پخش میشود پس باید از فی لتر ش… استفاده کنید.

Samsung A03 Core (SM-A032F) Frp Bypass Android 11/12 | Samsung A03 Google Account Unlock Without Pc

علت وجود قفل FRP در Samsung Galaxy A03 Core_A032F چیست؟

قفل FRP (Factory Reset Protection) به امید مبارزه با فعالیت های کلاهبرداری که به دنبال تضعیف گزینه های بازنشانی کارخانه Samsung Galaxy A03 Core_A032F راه اندازی شده است.

با این حال ثابت شده است که این پروتکل در دستگاه تلفن همراه Samsung Galaxy A03 Core_A032F برای افرادی که جزئیات ورود خود را فراموش کرده اند یا یک دستگاه دست دوم خریده اند مشکل ساز است.

این امر باعث شد تا ترفندها و توسعه دهندگان راه حلی ارائه دهند که ما اکنون آن را به عنوان قفل FRP Samsung Galaxy A03 Core_A032F می شناسیم.

FRP Bypass Samsung Galaxy A03 Core_A032F چیست و چگونه کار می کند؟

تأیید حساب Google یا محافظت بازنشانی کارخانه (FRP) در نسخه‌های جدید سیستم‌ عامل اندروید Samsung Galaxy A03 Core_A032F دسترسی ما به تلفن‌های گمشده و پیدا شده را به طور مؤثر تغییر داده است.

پروتکل ساده بازنشانی کارخانه Samsung Galaxy A03 Core_A032F دیگر برای باز کردن قفل گوشی کافی نیست FRP به طور موثر تلفن را برای هر کسی که بازنشانی کارخانه ای را روی یک تلفن گمشده انجام می دهد و اعتبار ورود به حساب کاربری را در دستگاه همگام سازی نمی کند، غیرقابل دسترسی می کند.
FRP در Samsung Galaxy A03 Core_A032F به‌طور خودکار پس از ورود حساب Google به دستگاه فعال می‌شود. تنها راه خلاص شدن از شر آن حذف حساب از دستگاهی است که در آن همگام شده است.

حذف FRP گوشی سامسونگ A03 Core
A03 Core frp

چگونه می توان FRP یا قفل گوگل را در گوشی Samsung Galaxy A03 Core_A032F دور زد؟

قفل گوگل را در گوشی Samsung Galaxy A03 Core_A032F با کامپیوتر دور زد.

اگر به دنبال ساده ترین راه برای بای پس FRP Samsung Galaxy A03 Core_A032F هستید برنامه های کمکی داخل کامپیوتر را تست کنید.

حساب Google گوشی Samsung Galaxy A03 Core_A032F خود را در دستگاه دیگری بازیابی کنید.

ما نمی‌توانیم به اندازه کافی روی این موضوع تاکید کنیم اما قبل از اینکه بخواهید FRP تلفن Samsung Galaxy A03 Core_A032F خود را دور بزنید، بازیابی حساب Google خود بهترین و ایمن‌ترین اقدامی است که می‌توانید برای ادامه بازنشانی سخت انجام دهید.

لازم نیست این کار را با استفاده از موضوع دستگاه برای تنظیم مجدد انجام دهید.

می توانید از تلفن یا رایانه دیگری برای تنظیم یک ایمیل یا شماره جایگزین برای حسابی که می خواهید بازیابی کنید استفاده کنید. سپس Google باید یک کد تأیید برای شما ارسال کند تا بتوانید یک رمز عبور جدید برای حساب Google خود اضافه کنید.

حداقل 24 ساعت طول می کشد تا رمز عبور جدید شما با سایر دستگاه هایی که حساب Google شما در آنها وارد شده است همگام شود.

فقط Samsung Galaxy A03 Core_A032F را که می خواهید بازنشانی کنید به شبکه متصل نگه دارید و فعلاً روشن نگه دارید. پس از مدتی، دوباره تنظیمات کارخانه را روی Samsung Galaxy A03 Core_A032F خود انجام دهید و گذرواژه جدید خود را به حساب Google خود ارائه دهید. اگر از بین رفت، باید گوشی خود را بدون دور زدن FRP ریست کنید.

دور زدن FRP Samsung Galaxy A03 Core_A032F از طریق خود گوشی

در اینجا مراحلی برای دور زدن FRP از Samsung Galaxy A03 Core_A032F شما و نادیده گرفتن نیاز به ورود هر حساب Google وجود دارد، که بعداً می توانید انجام دهید. این ممکن است برای همه کارساز نباشد زیرا تولیدکنندگان اغلب آبدیت های نرم افزاری را برای جلوگیری از این نوع هک ها منتشر می کنند.

دور زدن FRP Samsung Galaxy A03 Core_A032F از طریق APK های bypass

FRP Bypass APK ابزاری است که هر کسی می تواند از آن برای دور زدن FRP در Google استفاده کند، در صورتی که ورود به سیستم غیرقابل بازیابی باشد. این برنامه حساب Google همگام‌سازی شده در گوشی Samsung Galaxy A03 Core_A032F را پاک می‌کند و به طور موثر قفل آن را باز می‌کند.

با این حال، لازم دانستیم که به هر کاربر اندرویدی اطلاع دهیم که دور زدن حفاظت تنظیم مجدد کارخانه در سال‌های گذشته دست و پا گیر شده است. این به این دلیل است که گوگل پروتکل ها و پیشرفت های اضافی را به ابزار FRP اضافه کرده است. اما این مشکلی نیست.

علاوه بر این، این APK برای انواع گوشی ها قابل دسترسی است و فقط به گوشی های سامسونگ محدود نمی شود. همچنین 100٪ رایگان و ایمن برای استفاده است.

حذف FRP گوشی سامسونگ A03 Core
A03 Core frp

سوالات متداول

کاربرد FRP bypass APK در گوشی Samsung Galaxy A03 Core_A032F چیست؟

FRP Bypass APK یک ابزار فوق العاده است که می توانید از آن برای دور زدن حفاظت بازنشانی کارخانه Google گوشی Samsung Galaxy A03 Core_A032F استفاده کنید. اگر تصادفاً نام کاربری یا رمز عبور حساب Google گوشی Samsung Galaxy A03 Core_A032F خود را فراموش کرده اید این ابزار ممکن است به شما کمک کند. شما می توانید از این مشخصه برای حذف قفل FRP گوگل در گوشی Samsung Galaxy A03 Core_A032F خود استفاده کنید.

آیا هارد ریست قفل جیمل (FRP) گوشی Samsung Galaxy A03 Core_A032F را حذف می کند؟

در گوشی Samsung Galaxy A03 Core_A032F تا زمانی که تصمیم بگیرید گوشی خود را از طریق تنظیمات آن به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید، نباید مشکلی وجود داشته باشد. این به طور خودکار تمام حساب های مرتبط را حذف می کند، به گونه ای که گوشی را از FRP “آزاد” می کند.

 

آیا فلش گوشی Samsung Galaxy A03 Core_A032F قفل جیمل (FRP) را حذف می کند؟

حقیقت این است که شما نمی توانید مشکل قفل FRP اکانت گوگل را در گوشی Samsung Galaxy A03 Core_A032F با یک فلش سیستم عامل معمولی حذف کنید.

 

چرا پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه گوشی Samsung Galaxy A03 Core_A032F باید دوباره حساب Google خود را وارد کنم؟

اگر افراد دیگر گوشی Samsung Galaxy A03 Core_A032F را بدون اجازه شما به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنند، این کار از استفاده از آن جلوگیری می کند. به عنوان مثال، اگر گوشی Samsung Galaxy A03 Core_A032F شما گم یا دزدیده شود، تنها شخصی که حساب Google شما را داشته باشد، پس از بازنشانی می‌تواند دوباره از گوشی Samsung Galaxy A03 Core_A032F استفاده کند.

چگونه یک حساب Google را در گوشی Samsung Galaxy A03 Core_A032F غیرفعال کنم؟

تنظیمات اندروید گوشی Samsung Galaxy A03 Core_A032F خود را باز کنید و به Google بروید.

روی “Manage your Google account” کلیک کنید.

در بخش داده‌ها و شخصی‌سازی، «حذف سرویس یا حساب خود» را انتخاب کنید.

 

منبع مطلب: www.youtube.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا