تعمیراتتعمیرات سخت افزارسولوشنسولوشن نوکیا

تست پوینت گوشی NOKIA 2-2

Test point NOKIA phone 2.2

تست پوینت گوشی NOKIA 2-2

Test point NOKIA phone 2.2

مشاهده ویدیو های گوشی NOKIA 2.2

تست پوینت گوشی NOKIA 2.2 چیست و چه کاربردی دارد؟

تست پوینت گوشی NOKIA 2.2 اندرویدی و عملکرد آن در تعمیر گوشی اندرویدی آسیب دیده در قسمت آی سی فلش استفاده می شود.

نحوه اجرای تست پوینت گوشی NOKIA 2.2:

در گوشی NOKIA 2.2 تست پوینت تقریباً همان درک اولیه را در ماژول الکترونیکی دارد اما در زمینه تعمیر تلفن همراه 2 نوع تست پوینت وجود دارد

که عبارتند از تست پوینت سخت و همچنین تست پوینت نرم توضیح کامل تر را می توانید در زیر مشاهده کنید:

تفاوت بین تست پوینت سخت و تست پوینت نرم گوشی NOKIA 2.2:

تست پوینت سخت گوشی NOKIA 2.2: یک روش سخت برای فشار دادن سخت افزار مسیر یا پین خاص است که می تواند با ایجاد نقاط جامپر یا با برش مسیرها در نقاط خاص هدف اصلی عبور از محافظ بوت cpu هست.

تست پوینت نرم گوشی NOKIA 2.2: انجام تست‌های راه اندازی با استفاده از الگوریتم تعبیه‌شده در برنامه‌ای که عملکرد آن قفل کردن دسترسی به تغییرات بوت cpu یا IC فلش لودر چک‌سوم یا EEPROM است این تست پوینت همان هدف را دارد که تست پوینت سخت دارد اما معمولاً روی آی‌سی اعمال می‌شود.آی سی هایی که پایه آنها با چسب محافظ بسته شده است بنابراین امکان انجام تست پوینت سخت وجود ندارد.
از توضیحات بالا ممکن است متوجه شوید که یک تست پوینت به خصوص در یک گوشی NOKIA 2.2 چیست.

ابزارهای انجام تست پوینت گوشی NOKIA 2.2:

برای تست پوینت گوشی NOKIA 2.2 کابل ها، گیره ها و سوزن ها (در حال حاضر می توان از چندین روش و ابزار استفاده کرد) از یک کابل کوچک استفاده کنید که می توانید آن را از بلندگوی گوشی بگیرید.

برای انجام تست پوینت نرم گوشی NOKIA 2.2 کافی است یک نرم افزار برای تطبیق گوشی در حال تعمیر با باکس یا برنامه فلش کننده دیگر استفاده کنید.

Test Point یکی از راه‌های تعمیر گوشی NOKIA 2.2 شما در صورت خاموش شدن گوشی و بریک شدن آن تست پوینت با استفاده از باکس فلش گوشی است مانند باکس UFI که برای تعمیر گوشی هوشمند IC eMMC استفاده می شود که در این باکس مکانی داده شده است که می توانید نقطه تست پوینت را روی آن آزمایش کنید.

تست پوینت گوشی NOKIA 2.2 با توجه به عملکرد و قرارگیری آن در یک منطقه بسیار حیاتی در یک گوشی دارای ریسک بالایی است بنابراین با توجه به این موضوع توصیه می شود که مطالعه و آموزش کافی و استفاده از تجربه یک متخصص را در نظر بگیرید تا باعث خسارت های بیشتر به آی سی های گوشی نشوید.

سوالات متداول:

نقطه EDL گوشی NOKIA 2.2 چیست؟

حالت دانلود اضطراری که معمولاً به عنوان EDL mode شناخته می‌شود یک ویژگی است که در رام بوت یک سیستم روی یک تراشه توسط پیاده‌سازی شده است که می‌تواند برای بازیابی گوشی‌های هوشمند بریک یا خاموش که کامپیوتر یا باکس آنها را شناسایی نمیکند استفاده می شود.

Test Point در گوشی NOKIA 2.2 چیست؟

تست پوینت مکانی در یک در گوشی NOKIA 2.2 است که برای نظارت بر وضعیت مدار و یا تزریق سیگنال های تست استفاده می شود.

نقاط تست دو کاربرد اصلی دارند: در حین ساخت از آنها برای تأیید درستی عملکرد گوشی NOKIA 2.2 که به تازگی مونتاژ شده است استفاده می شود.

تست پوینت گوشی NOKIA 2-2

اگر سوال دیگری دارید لطفا پیام بگذارید یا با ما چت کنید.
به خاطر داشته باشید: – هر راه حلی که در وب سایت ما ارسال می شود، قبلاً توسط تیم متخصص ما به خوبی آزمایش شده است، اما با این وجود، ما هیچ مسئولیتی در قبال آسیب هایی که ممکن است به تلفن همراه NOKIA TA-1188  شما وارد کند، نداریم. از این راه حل های تعمیر با مسئولیت خود استفاده کنید، متشکرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا