تعمیراتتعمیرات سخت افزارسولوشنسولوشن سامسونگ

مسیر سیم کارت J7 PRIME G610F

Samsung J7 PRIME G610F SIM card ways

مسیر سیم کارت J7 PRIME G610F

Samsung J7 PRIME G610F SIM card ways

مشاهده ویدیو های Samsung J7 PRIME

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که تماسی داشته باشید و ناگهان تماس شما قطع شود و متوجه شوید که گوشی Samsung J7 PRIME شما سیگنال دریافت نمی کند؟ گاهی اوقات بازگشت به زمان نیاز دارد گاهی اوقات ما خوش شانس هستیم زیرا تقریباً بلافاصله برمی گردد هر بار که این اتفاق می افتد نشان می دهد که گیرنده سیگنال تلفن شما کار نمی کند.

این می تواند نتیجه مشکلات مختلفی از جمله مشکلات سخت افزاری باشد برای رفع مشکل کار نکردن گیرنده سیگنال گوشی Samsung J7 PRIME ابتدا باید دستگاه تلفن همراه خود را ریستارت کنید اگر گیرنده سیگنال تلفن بعد از این کار نمی کند حالت هواپیما را تغییر دهید اگر گیرنده سیگنال تلفن کار نمی کند باید به صورت دستی شبکه را انتخاب کنید با دنبال کردن این مراحل می توانید این کار را انجام دهید:

به تنظیمات گوشی Samsung J7 PRIME خود بروید.
شبکه و اینترنت را باز کنید
شبکه های موبایل را انتخاب کنید
خاموش کردن «انتخاب خودکار شبکه» را بزنید
لیستی از ارائه دهندگان شبکه ظاهر می شود
مورد مناسب را انتخاب کنید و ببینید آیا با این کار مشکل حل می شود یا خیر.

اگر این کار باعث نشد که گیرنده سیگنال گوشی Samsung J7 PRIME کار کند به این معنی است که سیم کارت شما از جای خود خارج شده است گوشی خود را خاموش کنید و سیم کارت را به خوبی جا بزنید با این روش ها می توانید به راحتی مشکل عدم سیگنال را در گوشی Samsung J7 PRIME خود نیز برطرف کنید.

نحوه عیب یابی مشکلات آنتن گوشی Samsung J7 PRIME

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید مکانی که در آن قرار دارید باعث نمی شود گوشی Samsung J7 PRIME شما دریافت ضعیف یا قطع تماس داشته باشد ممکن است از نزدیکترین برج تلفن همراه خیلی دور باشید یا ساختمانی که در آن هستید تجهیزاتی داشته باشد که سیگنال های تلفن همراه را مسدود می کند قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آنتن مشکل دارد سعی کنید از گوشی Samsung J7 PRIME خود در چندین مکان استفاده کنید تا تعیین کنید آیا می توانید سیگنال را در جای دیگری دریافت کنید یا خیر.

همچنین باتری گوشی Samsung J7 PRIME خود را بررسی کنید در بسیاری از مواقع باتری هایی که شارژ کمی دارند مشکلاتی را ایجاد می کنند که بسیار شبیه به مشکلات آنتن هستند اگر این باعث مشکل نمی شود می توانید سعی کنید گوشی Samsung J7 PRIME خود را ریست کنید تا ببینید آیا با این کار مشکل حل می شود یا خیر.

گوشی Samsung J7 PRIME سیم کارت را می شناسد اما سیگنال ندارد

به تنظیمات گوشی Samsung J7 PRIME خود بروید
شبکه و اینترنت را باز کنید
شبکه تلفن همراه را انتخاب کنید
رومینگ را روشن کنید
حافظه پنهان تلفن را پاک کنید
گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید و گیرنده سیگنال شما شروع به کار می کند
با این مراحل ساده، می توانید به راحتی گوشی Samsung J7 PRIME را که سیم کارت را تشخیص می دهد اما سیگنالی ندارد، تعمیر کنید.

هنگامی که با گوشی Samsung J7 PRIME تلفن همراه خود مشکل شبکه دارید اتصال به اینترنت به یک کار دشوار تبدیل می شود برای حل مشکل شبکه در دستگاه تلفن همراه این کار را انجام دهید.

گوشی Samsung J7 PRIME تلفن همراه خود را مجددا راه اندازی کنید.
تنظیمات گوشی Samsung J7 PRIME را باز کرده و Network and Internet را انتخاب کنید.
داده های گوشی Samsung J7 PRIME خود را روشن کنید.
نوار قدرت سیگنال را در گوشه سمت راست بالای صفحه گوشی Samsung J7 PRIME خود بررسی کنید.
اگر سیگنال نمایش داده نشد مکان خود را تغییر دهید زیرا ممکن است پوشش شبکه نداشته باشید.
چند ثانیه حالت هواپیما را روشن کرده و خاموش کنید.

علائم خرابی آنتن گوشی Samsung J7 PRIME

اکثر تلفن های همراه جدید دارای آنتن هایی هستند که در بدنه آن تعبیه شده اند و دسترسی به آنها دشوار است. با این حال این آنتن ها همچنان در معرض آسیب هستند آنتن گوشی Samsung J7 PRIME مسئول بسیاری از عملکردهای تلفن از جمله تماس های تلفنی و اتصال Wi-Fi است هنگامی که آنتن گوشی Samsung J7 PRIME آسیب دیده باشد، تلفن همراه شما به درستی کار نمی کند. و با خطا های زیر روبرو میشوید:

گوشی Samsung J7 PRIME سیگنال نشان نمی دهد.
اتصال به Wi-Fi گوشی Samsung J7 PRIME انجام نشد.
گوشی Samsung J7 PRIME به سرویس های داده متصل نیست.
گوشی Samsung J7 PRIME تماس ها را برقرار نمیکند.

آموزش تعمیر آی سی شبکه گوشی Samsung J7 PRIME

اگر پس از انجام این مراحل ذکر شده در اینجا گوشی Samsung J7 PRIME شما همچنان سیگنالی دریافت نمی کند می تواند به این معنی باشد که باید ic شبکه دستگاه تلفن همراه خود را تعمیر کنید برای اکثر دستگاه های تلفن همراه آنتن شبکه معمولاً در قاب پشتی تلفن قرار می گیرد به همین دلیل است که اگر گوشی Samsung J7 PRIME شما به طور تصادفی بیفتد و پشت آن شکسته شود یا آنتن شبکه از کار بیفتد تلفن همراه شما ممکن است سیگنال دریافت نکند زیرا ic شبکه تحت تأثیر قرار می گیرد.

برای تعمیر آی سی شبکه گوشی Samsung J7 PRIME رایج ترین کار این است که درب پشت باتری را با یک پوشش خوب تعویض کنید اگر نمی توانید این کار را انجام دهید می توانید با یک تعمیرکار تلفن ملاقات کنید تا روی آن کار کند و ic شبکه دستگاه تلفن همراه شما را تعمیر کند زیرا این یک مشکل سخت افزاری است.

با این مراحل به راحتی می توانید کار نکردن گیرنده سیگنال گوشی Samsung J7 PRIME را رفع کنید.

سوالات متداول

پریدن آنتن گوشی Samsung J7 PRIME چه دلایلی دارد ؟

تنظیمات شبکه گوشی Samsung J7 PRIME.
رجیستری نبودن گوشی Samsung J7 PRIME.
بررسی سیگنال و آنتن دهی منطقه و محیط گوشی Samsung J7 PRIME.
آی سی PF گوشی Samsung J7 PRIME.
وجود مشکل یا خرابی در سیم کارت گوشی Samsung J7 PRIME.

آبخوردگی یا رطوبت دیدن گوشی Samsung J7 PRIME یا سوکت سیم کارت و خود سیم کارت.

آیا افتادن گوشی Samsung J7 PRIME می تواند بر دریافت سیگنال آنتن تاثیر بگذارد؟

از یک طرف افتادن گوشی Samsung J7 PRIME می تواند باعث آسیب فیزیکی به دستگاه شود که می تواند منجر به از دست دادن سیگنال یا تداخل شود با این حال از طرف دیگر انداختن ساده گوشی لزوماً آسیب قابل توجهی را که بر سیگنال شما تأثیر بگذارد وارد نمی کند.

چرا سیم کارت من در گوشی Samsung J7 PRIME به طور ناگهانی کار نمی کند؟

گاهی اوقات گرد و غبار بین سیم‌کارت و اتصالالت سوکت سیم کارت گوشی Samsung J7 PRIME شما قرار می‌گیرد و باعث مشکلات ارتباطی می‌شود برای از بین بردن گرد و غبار تلفن خود را خاموش کنید و سیم کارت را بردارید کانکتورهای طلایی سیم کارت را با یک پارچه تمیز بدون پرز تمیز کنید.

آیا ریست فکتوری گوشی Samsung J7 PRIME روی سیم کارت تاثیر می گذارد؟

تنظیم مجدد کارخانه گوشی Samsung J7 PRIME شماره شما را حذف نمی کند در واقع به هیچ وجه تاثیری روی سیم کارت شما نخواهد داشت و تمامی اطلاعات ذخیره شده روی سیم کارت دست نخورده خواهد بود ولی برای اطمینان بیشتر بهتر است سیم کارت خود را از گوشی خارج کرده و سپس گوشی را فکتوری ریست کنید.

 

اگر سوال دیگری دارید لطفا پیام بگذارید یا با ما چت کنید.
به خاطر داشته باشید: – هر راه حلی که برای در وب سایت ما ارسال می شود، قبلاً توسط تیم متخصص ما به خوبی آزمایش شده است، اما با این وجود، ما هیچ مسئولیتی در قبال آسیب هایی که ممکن است به تلفن همراه شما وارد کند، نداریم. از این راه حل های تعمیر با مسئولیت خود استفاده کنید، متشکرم.اگر سوال دیگری دارید لطفا پیام بگذارید یا با ما چت کنید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا