باسلام چیست؟«باسلام» بازار آنلاین و شبکه اجتماعی کسبوکارهای کوچک است. جایی که در آن محصولاتمان را بیواسطه میفروشیم، محصولات دیگران را میخریم، با یکدیگر حرف میزنیم و در آن زندگی میکنیم.در «باسلام» کنار جستوجوی محصولات و مقایسه کیفیتها با فروشندگان مستقیم حرف میزنیم و از بین هزاران محصول بهترینها را برمیداریم.پس از اینکه مبلغ سفارش را از طریق درگاه امن بانکی بپردازیم، غرفهدار سفارش را میبیند، آن را آماده میکند و به آدرسی که دادهایم، پست و پیک میکند.وقتی باسلام مطمئن شود که محصول صحیح و سالم به دست ما رسیده، هزینه را به حساب غرفهدار واریز میکند. اگر مشکلی هم پیش بیاید، باسلام کنار مشتریها و غرفهدارهاست.چه کسانی در باسلام غرفه دارند؟تقریباً هر که در خانه یا کارگاهش محصولی سالم و ارزشمند تولید میکند، میتواند در باسلام غرفه بسازد و محصولش را عرضه کند.در «باسلام» بیش از هشتاد هزار نفر از سراسر ایران غرفه دارند. این تعداد روزبهروز بیشتر هم میشود.
چه چیزهایی در باسلام پیدا میشود؟
مواد غذایی مثل ربهای خانگی، لواشک و مربا؛
مد و پوشاک مثل مانتو، کیف و گیوه دستدوز؛
خانه و آشپزخانه مثل سرویس ترمه و ظروف مسی؛
صنایعدستی مثل زیورآلات و بشقاب میناکاری؛
آرایشی و بهداشتی مثل صابون دستساز و سنگ ماساژ؛
فرهنگی، آموزشی و سرگرمی مثل کتاب و اسباببازی؛
ورزش و سفر مثل تجهیزات سفر و لباس ورزشی؛
مزایای خرید از باسلام :
کالاهایی را میبینیم که اصیل، خانگی، روستایی، دستساز و طبیعیاند و همهجا در دسترس نیستند.
با امکان پرداخت امن بهراحتی میخریم و میفروشیم.
با ضمانت کیفی هفتروزه، با اطمینان میخریم.
با مشتریان و غرفهداران گفتوگو میکنیم.
هویت ما چه فروشنده و چه خریدار روشن است و البته امنیت کاربران محفوظ میماند.
با قصهی محصولات و غرفهداران آشنا میشویم و نظر دیگران را دربارهی محصولات میخوانیم.
شما هم در این بازار غرفهدار شوید !
هر کسی میتواند با کمک اینترنت، کسبوکار خانگی و محلی خودش را راه بیندازد، اما دسترسی به طیف گستردهی خریدارها به این آسانی مهیا نیست! بازار باسلام، سرقفلی کاروکسب را به دست خودمان میدهد تا از ارتباط با آدمهای گوناگون بهمرور شناخته شویم و اعتبار جمع کنیم!
اگر محصولی برای فروش دارید یا هنر یا مهارتی دارید، ثبتنام کنید، شغل موردعلاقهتان را بسازید و با فروش اینترنتی محصولاتتان به سراسر ایران، کسبوکارتان را رونق دهید.
سوالات متداول
چگونه با دانلود باسلام از تخفیفهای ویژه و ارسال رایگان استفاده کنم؟
در این برنامه کدهای تخفیف دورهای برای کاربران نمایش داده میشود که میتوانید از آنها استفاده کنید. همچنین برخی غرفهداران امکان ارسال رایگان محصولات خود را با شرایطی خاص فراهم کردهاند و کدهای تخفیف مخصوصی را نیز برای غرفه خود گذاشتهاند که میتوانید از آنها نیز استفاده کنید.
آیا همه میتوانند در با سلام غرفهدار شوند؟
البته. اگر محصولات مجاز به فروش طبق قوانین برنامه را دارید، بهآسانی میتوانید غرفه ایجاد کنید و پس از تأیید شدن غرفهتان توسط کارشناسان، فروش پُررونق خود را آغاز کنید.
چگونه میتوانیم با دعوت از دوستان، اعتبار خرید دریافت کنیم؟
کافی است لینک دعوت مخصوص خود را کپی کنید و آن را در اختیار دوستان و آشنایانتان قرار دهید. وقتی دوستتان با لینک دعوت شما در برنامه ثبت نام میکند، ده هزار تومان اعتبار خرید دریافت میکند. وقتی دوستتان اولین خرید خود را انجام میدهد نیز ده هزار تومان اعتبار خرید به شما تعلق میگیرد.
آیا به فروش محصولات غرفهمان کارمزدی تعلق میگیرد؟
کارمزد برنامه ۹ درصد است تا سقف ۳۹ هزار تومان. اگر امکان ارسال رایگان را برای محصول خود فعال کرده باشید، کارمزد برنامه ۶ درصد حساب میشود تا سقف ۳۹ هزار تومان.
هزینه ارسال کالاپس از نصب باسلام بر چه اساس تعیین میشود؟
اگر خریدهایتان را از چند غرفه مختلف انجام دهید، چون هر غرفهدار محصول خود را از شهر و مکان متفاوتی برایتان میفرستد، هزینههای ارسال مجزایی به محصولاتتان تعلق میگیرد. هزینه ارسال بر اساس مسافت و وزن کالا تعیین میشود.
نشان غرفه برتر چیست وبه چه غرفههایی تعلق میگیرد؟
اگر میانگین ستاره محصولات غرفهتان ۴٫۵ باشد، حداقل ۲۰ نظر در مجموع برای محصولات غرفهتان ثبت شده باشد و ارسالهای لغوشدهتان کمتر از ۵ درصد کل ارسالها باشد، پس از ارزیابی کارشناسان میتوانید این نشان را دریافت کنید. این نشان به افزایش فروش محصولات غرفهتان کمک چشمگیری میکند.
چگونه با قابلیت «توی چشم» فروش محصولاتمان راافزایش دهیم؟
با توی چشم، محصول شما در بخشهای مختلف برنامه به مشتری نشان داده میشود تا شانس خرید محصولتان بیشتر شود. هزینه این نوع تبلیغات هوشمند نیز به ازای کلیک روی محصول محاسبه میشود.
پس از اینکه کالای دلخواهتان را دریافت کردید، به مدت ۷ روز فرصت دارید تا رضایت یا نارضایتی خود را اعلام کنید. تا زمانی که رضایت خود را از کالای دریافتی در برنامه ثبت نکنید، هزینه کالا به غرفهدار پرداخت نمیشود. طی این مدت اگر از کالای خود رضایت نداشتید نیز میتوانید آن را مرجوع کنید. آیا در برنامه باسلام میتوانیم سفارش خود را لغو کنیم؟ از طریق پروفایل خود کافی است وارد بخش «پیگیری سفارشها» شوید، جزئیات سفارش را ببینید و از آنجا گزینه «لغو سفارش» را بزنید. یادتان باشد که برای کنسل کردن سفارش لازم است خرید پنجم به بعدتان باشد و محصولی که قصد لغو سفارش آن را دارید، برای شما شخصیسازی نشده باشد.
آیا هزینه عودت محصول برعهده مشتری است؟
اگر محصولی که تحویل گرفتهاید سالم به دستتان نرسیده باشد یا مشکلی داشته باشد، آنگاه غرفهدار موظف است هزینه مرجوعی را حساب کند. اما اگر محصول انتخابی شما سالم به دستتان رسیده و فقط آن را دوست ندارید، آنگاه لازم است هزینه مرجوعی را بپردازید.