تعمیراتتعمیرات سخت افزارسولوشنسولوشن شیائومی

مسیر 1 هندزفری Mi Max

Xiaomi Mi Max hands-free ways

مسیر 1 هندزفری Mi Max

Xiaomi Mi Max hands-free ways

مشاهده ویدیو XIAOMI MI MAX

دلیل رفتن به حالت هندزفری در گوشی XIAOMI MI MAX بدون وجود هندزفری در داخل گوشی

چند راه‌حل ساده و سریع وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا گوشی‌ XIAOMI MI MAX شما قبل رفتن به تعمیر گاه  از حالت هندزفری خارج شود.

ممکن است مشکل کوچکی به نظر برسد اما قرار گرفتن در حالت هدفون دائمی به این معنی است که نمی‌توانید بدون هدفون تماس‌ برقرار کنید به‌علاوه نمی‌توانید موسیقی، ویدیو و سایر رسانه‌ها را با صدای اسپیکر گوشی‌ XIAOMI MI MAX به دیگران نشان دهید.

حالت هندزفری در گوشی XIAOMI MI MAX چیست؟

هنگامی که یک هندزفری را به یک گوشی‌ XIAOMI MI MAX متصل می کنید گوشی به طور خودکار دستگاه های متصل را تشخیص می دهد و به حالت هندزفری می رود.
متأسفانه، مواقعی وجود دارد که گوشی‌ XIAOMI MI MAX شما در حالت هندزفری گیر می کند حتی پس از اینکه هندزفری را برداشته اید گوشی فکر می‌کند که هندزفری متصل است حتی زمانی که وصل نیست.

وقتی این اتفاق می‌افتد پس از برداشتن هندزفری پخش رسانه متوقف می‌شود و دوباره پخش نمی‌شود مگر اینکه هندزفری را دوباره داخل آن قرار دهید همچنین نماد هندزفری را در بالای صفحه گوشی‌ XIAOMI MI MAX می‌بینید که نشان می‌دهد گوشی همچنان در حالت هندزفری است حتی اگر هندزفری قطع شده باشد.

برای خروج گوشی‌ XIAOMI MI MAX از حالت هندزفری از راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری زیر استفاده کنید:

یک راه حل آسان این است که هدفون را دوباره به گوشی وصل کنید و آن را بکشید. هدف این است که گوشی‌ XIAOMI MI MAX اندرویدی شما هدفون را تشخیص دهد و از حالت هنگ کردن بیرون بیاید.

هندزفری را به جک صدا گوشی‌ XIAOMI MI MAX وصل کنید.
هندزفری را داخل جک هندزفری گوشی‌ XIAOMI MI MAX به آرامی اما محکم بچرخانید.
هندزفری را از گوشی‌ XIAOMI MI MAX بردارید.
اگر گوشی‌ XIAOMI MI MAX همچنان به پخش موسیقی ادامه دهد مشکل را حل کرده اید در غیر این صورت، ممکن است بخواهید به دنبال راه حل های دیگری باشید.

گرد و غبار خاک و پرز در داخل جک هندزفری گوشی‌ XIAOMI MI MAX گیر می کند

اگر گوشی‌ XIAOMI MI MAX خود را مرتباً در جیب خود نگه دارید پرزها در داخل جک جمع می شوند هنگامی که هندزفری را وصل می کنید هندزفری پرزها را بیشتر به پایین جک هندزفری فشار می دهد اگر پرز رسانا باشد ممکن است مدارهای الکترونیکی داخل جک را خراب کرده باشد و باعث شود گوشی‌ XIAOMI MI MAX آن را به عنوان یک هندزفری متصل به گوشی ثبت کند.

بنابراین اگر می‌پرسید، “چگونه حالت هدست را خاموش کنم؟” ممکن است بخواهید با یک چراغ قوه به داخل جک گوشی‌ XIAOMI MI MAX نگاه کنید اگر داخل آن زباله گیر کرده است داخل آن را بایک گوش پاکن یا خلال دندان با احتیاط تمیز کنید از مایعاتی مانند الکل یا دیگر مواد تمیز کننده استفاده نکنید چون ممکن است به دیگر قطعات داخلی یا ال سی دی گوشی‌ XIAOMI MI MAX خود آسیب بزنید بهتر است این کار را یک متخصص انجام دهد.

مشکلات مربوط به تنظیمات گوشی‌ XIAOMI MI MAX

گاهی اوقات، تنها کاری که باید انجام دهید گوشی‌ XIAOMI MI MAX یک راه اندازی مجدد ساده است راه‌اندازی مجدد تلفن‌های اندرویدی همه برنامه‌های موجود در پس‌زمینه را که ممکن است باعث ایجاد مشکل شوند می‌بندد.

مشکل در سیستم عامل گوشی‌ XIAOMI MI MAX

اگر راه اندازی مجدد با شکست مواجه شد ممکن است زمان آن رسیده که گوشی‌ XIAOMI MI MAX یک هارد ریست کنید(قبل از هارد ریست یا همان بازگشت به تنظیمات کارخانه از اطلاعات خود یک backup بگیرید چون تمام اطلاعات شما از روی گوشی‌ XIAOMI MI MAX پاک خواهد شد).

آبخوردگی جک هندزفری گوشی‌ XIAOMI MI MAX

داخل جک هندزفری گوشی‌ XIAOMI MI MAX شما آب یا رطوبت نفوذ کرده و باید توسط یک تعمیر کار متخصص این ایراد رفع شود.

اتصال چند هندزفری بلوتوثی به گوشی‌ XIAOMI MI MAX

بعضی مواقع به دلیل اتصال چند هدزفری بلوتوثی به گوشی‌ XIAOMI MI MAX تلفن شما هنگ میکند و باید به داخل تنظیمات بلوتوث گوشی خود بروید و تمام دستگاهایی که متصل بوده اند را پاک کنید و گوشی رو یکبار روشن و خاموش کنید.

اگر تمام کارهایی را که در بالا ذکر کردیم انجام داده اید، اما گوشی‌ XIAOMI MI MAX شما همچنان در حالت هدفون است ممکن است لازم باشد برای کمک با یک متخصص تماس بگیرید.

 

سوالات متداول:

چرا گوشی‌ XIAOMI MI MAX من به هدفون متصل است در حالی که به هدفون متصل نیست؟

این مشکل به دلیل یکی از دو احتمال ایجاد می‌شود:
زباله‌هایی که در داخل جک هدفون یا پورت لایتنینگ گیر کرده‌اند و گوشی XIAOMI MI MAX شما فکر می‌کند هدفون به گوشی متصل است.
جک هدفون یا پورت لایتنینگ گوشی‌ XIAOMI MI MAX از نظر فیزیکی شکسته یا از برد جدا شده است.
وجود مایعاتی مثل آب یا عرق بدن که موجب اتصالی جک هندزفری گوشی‌ XIAOMI MI MAX شده.

چگونه جک هدفون خود را تمیز کنیم؟

پس از قرار دادن گوشی در جیب، ممکن است پرز روی جک هدفون گوشی‌ XIAOMI MI MAX شما گیر کرده باشد

روش گیره کاغذ و نوار برای از بین بردن دقیق این پرز ها بدون هیچ آسیبی به گوشی‌ XIAOMI MI MAX بهترین راه است.

یک گیره کاغذ را و باز کنید.

یک تکه کوچک نوار شفاف را در اطراف گیره کاغذ بپیچید که قسمت چسبنده آن رو به بیرون باشد مطمئن شوید که نوار در جای خود محکم است.

گیره کاغذ را محکم به پایین جک گوشی‌ XIAOMI MI MAX فشار دهید و بچرخانید هنگام بیرون کشیدن نوار هر گونه پرز یا زباله باید به نوار بچسبد.

مراحل را تکرار کنید و مرتباً جک گوشی‌ XIAOMI MI MAX را چک کنید تا مطمئن شوید که هیچ زباله ای باقی نمانده است.

 

اگر سوال دیگری دارید لطفا پیام بگذارید یا با ما چت کنید.
به خاطر داشته باشید: – هر راه حلی که در وب سایت ما ارسال می شود، قبلاً توسط تیم متخصص ما به خوبی آزمایش شده است، اما با این وجود، ما هیچ مسئولیتی در قبال آسیب هایی که ممکن است به تلفن همراه شما وارد کند، نداریم. از این راه حل های تعمیر با مسئولیت خود استفاده کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا