مشکل سیم کارت Nokia 105 TA-1034
Nokia 105 TA-1034 sim card problem
مشکل سیم کارت Nokia 105 TA-1034
Nokia 105 TA-1034 sim card problem
مشاهده ویدیو های Nokia 105 TA-1034
آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که تماسی داشته باشید و ناگهان تماس شما قطع شود و متوجه شوید که گوشی Nokia 105 TA-1034 شما سیگنال دریافت نمی کند؟ گاهی اوقات بازگشت به زمان نیاز دارد گاهی اوقات ما خوش شانس هستیم زیرا تقریباً بلافاصله برمی گردد هر بار که این اتفاق می افتد نشان می دهد که گیرنده سیگنال تلفن شما کار نمی کند.
این می تواند نتیجه مشکلات مختلفی از جمله مشکلات سخت افزاری باشد برای رفع مشکل کار نکردن گیرنده سیگنال گوشی Nokia 105 TA-1034 ابتدا باید دستگاه تلفن همراه خود را ریستارت کنید اگر گیرنده سیگنال تلفن بعد از این کار نمی کند حالت هواپیما را تغییر دهید اگر گیرنده سیگنال تلفن کار نمی کند باید به صورت دستی شبکه را انتخاب کنید با دنبال کردن این مراحل می توانید این کار را انجام دهید:
به تنظیمات گوشی Nokia 105 TA-1034 خود بروید.
شبکه و اینترنت را باز کنید
شبکه های موبایل را انتخاب کنید
خاموش کردن «انتخاب خودکار شبکه» را بزنید
لیستی از ارائه دهندگان شبکه ظاهر می شود
مورد مناسب را انتخاب کنید و ببینید آیا با این کار مشکل حل می شود یا خیر.
اگر این کار باعث نشد که گیرنده سیگنال گوشی Nokia 105 TA-1034 کار کند به این معنی است که سیم کارت شما از جای خود خارج شده است گوشی خود را خاموش کنید و سیم کارت را به خوبی جا بزنید با این روش ها می توانید به راحتی مشکل عدم سیگنال را در گوشی Nokia 105 TA-1034 خود نیز برطرف کنید.
نحوه عیب یابی مشکلات آنتن گوشی Nokia 105 TA-1034
اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید مکانی که در آن قرار دارید باعث نمی شود گوشی Nokia 105 TA-1034 شما دریافت ضعیف یا قطع تماس داشته باشد ممکن است از نزدیکترین برج تلفن همراه خیلی دور باشید یا ساختمانی که در آن هستید تجهیزاتی داشته باشد که سیگنال های تلفن همراه را مسدود می کند قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آنتن مشکل دارد سعی کنید از گوشی Nokia 105 TA-1034 خود در چندین مکان استفاده کنید تا تعیین کنید آیا می توانید سیگنال را در جای دیگری دریافت کنید یا خیر.
همچنین باتری گوشی Nokia 105 TA-1034 خود را بررسی کنید در بسیاری از مواقع باتری هایی که شارژ کمی دارند مشکلاتی را ایجاد می کنند که بسیار شبیه به مشکلات آنتن هستند اگر این باعث مشکل نمی شود می توانید سعی کنید گوشی Nokia 105 TA-1034 خود را ریست کنید تا ببینید آیا با این کار مشکل حل می شود یا خیر.
گوشی Nokia 105 TA-1034 سیم کارت را می شناسد اما سیگنال ندارد
به تنظیمات گوشی Nokia 105 TA-1034 خود بروید
شبکه و اینترنت را باز کنید
شبکه تلفن همراه را انتخاب کنید
رومینگ را روشن کنید
حافظه پنهان تلفن را پاک کنید
گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید و گیرنده سیگنال شما شروع به کار می کند
با این مراحل ساده، می توانید به راحتی گوشی Nokia 105 TA-1034 را که سیم کارت را تشخیص می دهد اما سیگنالی ندارد، تعمیر کنید.
هنگامی که با گوشی Nokia 105 TA-1034 تلفن همراه خود مشکل شبکه دارید اتصال به اینترنت به یک کار دشوار تبدیل می شود برای حل مشکل شبکه در دستگاه تلفن همراه این کار را انجام دهید.
گوشی Nokia 105 TA-1034 تلفن همراه خود را مجددا راه اندازی کنید.
تنظیمات گوشی Nokia 105 TA-1034 را باز کرده و Network and Internet را انتخاب کنید.
داده های گوشی Nokia 105 TA-1034 خود را روشن کنید.
نوار قدرت سیگنال را در گوشه سمت راست بالای صفحه گوشی Nokia 105 TA-1034 خود بررسی کنید.
اگر سیگنال نمایش داده نشد مکان خود را تغییر دهید زیرا ممکن است پوشش شبکه نداشته باشید.
چند ثانیه حالت هواپیما را روشن کرده و خاموش کنید.
علائم خرابی آنتن گوشی Nokia 105 TA-1034
اکثر تلفن های همراه جدید دارای آنتن هایی هستند که در بدنه آن تعبیه شده اند و دسترسی به آنها دشوار است. با این حال این آنتن ها همچنان در معرض آسیب هستند آنتن گوشی Nokia 105 TA-1034 مسئول بسیاری از عملکردهای تلفن از جمله تماس های تلفنی و اتصال Wi-Fi است هنگامی که آنتن گوشی Nokia 105 TA-1034 آسیب دیده باشد، تلفن همراه شما به درستی کار نمی کند. و با خطا های زیر روبرو میشوید:
گوشی Nokia 105 TA-1034 سیگنال نشان نمی دهد.
اتصال به Wi-Fi گوشی Nokia 105 TA-1034 انجام نشد.
گوشی Nokia 105 TA-1034 به سرویس های داده متصل نیست.
گوشی Nokia 105 TA-1034 تماس ها را برقرار نمیکند.
آموزش تعمیر آی سی شبکه گوشی Nokia 105 TA-1034
اگر پس از انجام این مراحل ذکر شده در اینجا گوشی Nokia 105 TA-1034 شما همچنان سیگنالی دریافت نمی کند می تواند به این معنی باشد که باید ic شبکه دستگاه تلفن همراه خود را تعمیر کنید برای اکثر دستگاه های تلفن همراه آنتن شبکه معمولاً در قاب پشتی تلفن قرار می گیرد به همین دلیل است که اگر گوشی Nokia 105 TA-1034 شما به طور تصادفی بیفتد و پشت آن شکسته شود یا آنتن شبکه از کار بیفتد تلفن همراه شما ممکن است سیگنال دریافت نکند زیرا ic شبکه تحت تأثیر قرار می گیرد.
برای تعمیر آی سی شبکه گوشی Nokia 105 TA-1034 رایج ترین کار این است که درب پشت باتری را با یک پوشش خوب تعویض کنید اگر نمی توانید این کار را انجام دهید می توانید با یک تعمیرکار تلفن ملاقات کنید تا روی آن کار کند و ic شبکه دستگاه تلفن همراه شما را تعمیر کند زیرا این یک مشکل سخت افزاری است.
با این مراحل به راحتی می توانید کار نکردن گیرنده سیگنال گوشی Nokia 105 TA-1034 را رفع کنید.
سوالات متداول
پریدن آنتن گوشی Nokia 105 TA-1034 چه دلایلی دارد ؟
تنظیمات شبکه گوشی Nokia 105 TA-1034.
رجیستری نبودن گوشی Nokia 105 TA-1034.
بررسی سیگنال و آنتن دهی منطقه و محیط گوشی Nokia 105 TA-1034.
آی سی PF گوشی Nokia 105 TA-1034.
وجود مشکل یا خرابی در سیم کارت گوشی Nokia 105 TA-1034.
آبخوردگی یا رطوبت دیدن گوشی Nokia 105 TA-1034 یا سوکت سیم کارت و خود سیم کارت.
آیا افتادن گوشی Nokia 105 TA-1034 می تواند بر دریافت سیگنال آنتن تاثیر بگذارد؟
از یک طرف افتادن گوشی Nokia 105 TA-1034 می تواند باعث آسیب فیزیکی به دستگاه شود که می تواند منجر به از دست دادن سیگنال یا تداخل شود با این حال از طرف دیگر انداختن ساده گوشی لزوماً آسیب قابل توجهی را که بر سیگنال شما تأثیر بگذارد وارد نمی کند.
چرا سیم کارت من در گوشی Nokia 105 TA-1034 به طور ناگهانی کار نمی کند؟
گاهی اوقات گرد و غبار بین سیمکارت و اتصالالت سوکت سیم کارت گوشی Nokia 105 TA-1034 شما قرار میگیرد و باعث مشکلات ارتباطی میشود برای از بین بردن گرد و غبار تلفن خود را خاموش کنید و سیم کارت را بردارید کانکتورهای طلایی سیم کارت را با یک پارچه تمیز بدون پرز تمیز کنید.
آیا ریست فکتوری گوشی Nokia 105 TA-1034 روی سیم کارت تاثیر می گذارد؟
تنظیم مجدد کارخانه گوشی Nokia 105 TA-1034 شماره شما را حذف نمی کند در واقع به هیچ وجه تاثیری روی سیم کارت شما نخواهد داشت و تمامی اطلاعات ذخیره شده روی سیم کارت دست نخورده خواهد بود ولی برای اطمینان بیشتر بهتر است سیم کارت خود را از گوشی خارج کرده و سپس گوشی را فکتوری ریست کنید.
اگر سوال دیگری دارید لطفا پیام بگذارید یا با ما چت کنید.
به خاطر داشته باشید: – هر راه حلی که برای در وب سایت ما ارسال می شود، قبلاً توسط تیم متخصص ما به خوبی آزمایش شده است، اما با این وجود، ما هیچ مسئولیتی در قبال آسیب هایی که ممکن است به تلفن همراه شما وارد کند، نداریم. از این راه حل های تعمیر با مسئولیت خود استفاده کنید، متشکرم.اگر سوال دیگری دارید لطفا پیام بگذارید یا با ما چت کنید