تعمیراتتعمیرات سخت افزارسولوشنسولوشن سامسونگ

مسیر کلید A20 A205F

Samsung Galaxy A20_A205F key ways

مسیر کلید A20 A205F

Samsung Galaxy A20 A205F key ways

مشاهده ویدیو های SAMSUNG GALAXY A20

مشکل عمل نکردن دکمه‌های فیزیکی روی گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20

این روزها، دکمه‌های فیزیکی روی گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 منظره‌ای نادر هستند اما ما همچنان به تعداد انگشت شماری از دکمه ها برای انجام اقدامات اساسی مانند بیدار کردن صفحه و تنظیم صدا متکی هستیم از آنجایی که ما بارها در روز با آنها تعامل داریم کلیدهای مکانیکی ممکن است به مرور زمان فرسوده شوند.

اگر دکمه تنظیم صدا یا دکمه پاور گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 کار نمی کند برای رفتن به مرکز خدمات عجله نکنید اگر می‌خواهید بدانید وقتی دکمه‌های گوشی شما کار نمی‌کند چه کاری انجام دهید در اینجا چند ترفند وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا کلیدهای گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 خود را تعمیر کنید.

بررسی کنید که آیا دکمه گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 واقعاً مرده است یا خیر؟

اگر دکمه‌های گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 شما کار نمی‌کنند این احتمال وجود دارد که یک نقص نرم‌افزاری باعث این نقص شده باشد برای اطمینان از اینکه کلید واقعاً مرده است توصیه می کنیم مراحل عیب یابی اساسی زیر را طی کنید.

گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 خود را راه اندازی مجدد کنید

اولین کار شما انجام یک راه اندازی مجدد ساده است این کار همه سرویس‌های پس‌زمینه را مجدداً راه‌اندازی می‌کند و در صورتی که چیزی خراب یا خراب شده باشد اجزای اصلی گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 شما را تازه‌سازی می‌کند.

برای راه اندازی مجدد گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 زمانی که کلید پاور عمل نمیکند باید بخش دسترس‌پذیری (Accessibility) را از تنظیمات (Settings) > دسترس‌پذیری (Accessibility) فعال کنید اکنون میانبر جدیدی را در نوار پیمایش در پایین صفحه گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 مشاهده خواهید کرد که به نظر می رسد فردی با بازوهای دراز شده است روی آن ضربه بزنید، گزینه Power را انتخاب کنید و از منوی ظاهر شده Restart را بزنید.

راه اندازی گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 در حالت ایمن یا safe mode

بنابراین، هیچ یک از سرویس ها و برنامه های شخص ثالثی که نصب کرده اید در حالت ایمن یا safe mode اجرا نمی شوند. اگر دکمه مورد نظر به طور معمول در حالت ایمن کار می کند، مطمئناً می دانید که مقصر یک سرویس شخص ثالث است.

شکاف های اطراف دکمه گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 را تمیز کنید

کلیدهای تنظیم صدا گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 شما به طور مرتب در معرض دنیای بیرون و همه آلودگی های آن قرار می گیرند این احتمال وجود دارد که شکاف‌های اطراف آن‌ها چند خرده زباله جمع‌آوری کرده باشد که می‌تواند اتصالات داخلی را مختل کند.

4. احتمال آب خوردگی کلید گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20

در صورتی که دکمه های گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 شما بعد از تصادف آب از کار افتاده باشد هنوز نباید کاری انجام دهید ابتدا باید از خشک بودن قطعات داخلی گوشی خود مطمئن شوید.

قفل و باز کردن قفل گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 خود بدون دکمه پاور

بهترین راه پیش رو این است که برنامه هایی را پیکربندی کنید که به شما امکان می دهند قفل گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 خود را بدون دکمه پاور باز کنید اگر تلفنی با حسگر اثر انگشت دارید لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا می توانید با استفاده از آن قفل آن را باز کنید.

همچنین می‌توانید دو ضربه سریع برای بیدار کردن صفحه گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 تنظیم کنید پس از فعال شدن می توانید به سادگی روی صفحه نمایش دوبار ضربه بزنید تا صفحه نمایش فعال شود بسیاری از سازندگان تلفن مانند OnePlus و Samsung یک گزینه داخلی برای این کار در نظر گرفته اند اگر نمی توانید آن را پیدا کنید سعی کنید آن را از نوار بالای بخش تنظیمات جستجو کنید.

مراحل عیب یابی دکمه های گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20:

مشکل سخت افزاری کلید های گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20:

  • گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 روشن نمی شود.
  • گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 به طور تصادفی خود را خاموش می کند.
  • گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 خود به خود ریست میشود.
  • گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 با کمترین فشار به روشن یا خاموش میشود.
  • دکمه گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 با فشار خیلی زیاد عمل میکند.
  • اطراف دکمه گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 نشانه های آب خوردگی وجود دارد.
  • لحیم سردی کردن پایه های دکمه گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20.
  • دکمه گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 برد کن شده ولی از لحاظ ظاهری مشخص نیست.
  • سرویس کردن دکمه گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20
  • پاره شدن فلت دکمه گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20
  • خرابی سوکت فلت دکمه های گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20
  • آب خوردگی سوکت و فلت دکمه های گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20
  • خرابی پولکی دکمه های گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20
  • چک کردن مسیر های فلت گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20

نکته: با استفاده از یک اپلیکیشن می‌توانید متوجه شوید که مشکل دکمه گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 شما چقدر جدی است برای این کار از طریق پلی‌استور اپلیکیشن TestM را نصب کنید بعد از اجرای آن در صفحه اصلی بر گزینه Hardware ضربه بزنید و بعد از انتخاب گزینه Hardware Buttons گام‌های موردنظر را دنبال کنید.

اگر اپلیکیشن TestM بتواند عملکرد مربوط به دکمه‌های گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 را تشخیص بدهد متوجه می‌شوید مشکل به نرم‌افزار برمی‌گردد اگر مشکل نرم‌افزاری باشد می‌توانید اپلیکیشن‌هایی را که اخیرا نصب کرده‌اید یا موارد غیرقابل اعتماد و مواردی که مدتی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند پاک کنید و با این کار شاید مشکل برطرف شود در غیر این صورت مشخص است که مشکل سخت‌افزاری است و اگر می‌خواهید دکمه‌ها را دوباره امتحان کنید اگر اطلاعات فنی ندارید باید به یک تعمیرگاه مطمئن مراجعه کنید.

نکته: می‌توانید از یک مولتی متر برای ردیابی هر یک از پایانه‌های دکمه های گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 از طریق قطعه‌های که در آن متصل است استفاده کنید.

مشکل نرم افزاری کلید های گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20:

  • هنگ کردن یا مشکل نرم افزاری گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 و دکمه ها با تاخیر کار میکند.
  • مشکلات گجت‌های گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 را ری‌استارت حل می‌کند این احتمال وجود دارد که از کار افتادن دکمه‌ها به‌خاطر مشکلی نرم‌افزاری باشد.
  • امتحان گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 در حالت Safe Mode :ممکن است یک نرم‌افزار ثالث باعث ایجاد مشکل نرم‌افزاری برای گوشی اندرویدی شما شده باشد تنها راه فهمیدن این مسئله رفتن به وضعیت Safe mode است که در آن برنامه‌های اضافی گوشی اجرا نمی‌شوند.

راه کار نرم افزاری: اگر دکمه روشن و خاموش گوشی اندرویدی شما از کار افتاده، می‌توانید اپلیکیشن Android Accessibility Suite را دانلود و نصب کنید بعد از نصب قابلیت دسترسی‌پذیری را از بخش Settings در قسمت Accessibility فعال کنید با این کار در بخش نوار ناوبری آیکون میانبر شبیه به فردی که دستان خود را باز کرده نمایش داده می‌شود آن را انتخاب کنید گزینه Power را انتخاب کنید و با انتخاب Restart گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 شما ریبوت می‌شود.

سوالات متداول درباره مشکل کلید گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20:

چگونه می توانم گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 خود را بدون دکمه پاور روشن کنم؟

این روش فقط روی دستگاه های اندرویدی کار می کند برای این کار باید کابل USB گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 خود را وصل کنید و دکمه کاهش/افزایش صدا را نگه دارید تا وارد حالت بازیابی شوید در اینجا وقتی منوها ظاهر می شوند به سادگی روی خروج ضربه بزنید و دستگاه را راه اندازی مجدد کنید.

اگر دکمه های گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 کار نمی کند چه باید کرد؟

برای گوشی‌ SAMSUNG GALAXY A20 راه‌اندازی مجدد را می‌توان با فشار دادن کلیدهای به‌طور همزمان انجام داد پس از اتمام راه اندازی مجدد سعی کنید با استفاده از دکمه پاور گوشی را دوباره بیدار کنید و ببینید که آیا دکمه پاور به درستی کار می کند یا خیر.

اگر سوال دیگری دارید لطفا پیام بگذارید یا با ما چت کنید.
به خاطر داشته باشید: – هر راه حلی که در وب سایت ما ارسال می شود، قبلاً توسط تیم متخصص ما به خوبی آزمایش شده است، اما با این وجود، ما هیچ مسئولیتی در قبال آسیب هایی که ممکن است به تلفن همراه شما وارد کند، نداریم. از این راه حل های تعمیر با مسئولیت خود استفاده کنید، متشکرم.اگر سوال دیگری دارید لطفا پیام بگذارید یا با ما چت کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا