تعمیراتتعمیرات سخت افزارسولوشنسولوشن سایر برند ها

مسیر هندزفری C4 E5333

Handsfree ways Xperia C4_E5333

مسیر هندزفری C4 E5333

Handsfree ways Xperia C4 E5333

مشاهده ویدیو XPERIA C4

دلیل رفتن به حالت هندزفری در گوشی XPERIA C4 بدون وجود هندزفری در داخل گوشی

چند راه‌حل ساده و سریع وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا گوشی‌ XPERIA C4 شما قبل رفتن به تعمیر گاه  از حالت هندزفری خارج شود.

ممکن است مشکل کوچکی به نظر برسد اما قرار گرفتن در حالت هدفون دائمی به این معنی است که نمی‌توانید بدون هدفون تماس‌ برقرار کنید به‌علاوه نمی‌توانید موسیقی، ویدیو و سایر رسانه‌ها را با صدای اسپیکر گوشی‌ XPERIA C4 به دیگران نشان دهید.

حالت هندزفری در گوشی XPERIA C4 چیست؟

هنگامی که یک هندزفری را به یک گوشی‌ XPERIA C4 متصل می کنید گوشی به طور خودکار دستگاه های متصل را تشخیص می دهد و به حالت هندزفری می رود.
متأسفانه، مواقعی وجود دارد که گوشی‌ XPERIA C4 شما در حالت هندزفری گیر می کند حتی پس از اینکه هندزفری را برداشته اید گوشی فکر می‌کند که هندزفری متصل است حتی زمانی که وصل نیست.

وقتی این اتفاق می‌افتد پس از برداشتن هندزفری پخش رسانه متوقف می‌شود و دوباره پخش نمی‌شود مگر اینکه هندزفری را دوباره داخل آن قرار دهید همچنین نماد هندزفری را در بالای صفحه گوشی‌ XPERIA C4 می‌بینید که نشان می‌دهد گوشی همچنان در حالت هندزفری است حتی اگر هندزفری قطع شده باشد.

برای خروج گوشی‌ XPERIA C4 از حالت هندزفری از راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری زیر استفاده کنید:

یک راه حل آسان این است که هدفون را دوباره به گوشی وصل کنید و آن را بکشید. هدف این است که گوشی‌ XPERIA C4 اندرویدی شما هدفون را تشخیص دهد و از حالت هنگ کردن بیرون بیاید.

هندزفری را به جک صدا گوشی‌ XPERIA C4 وصل کنید.
هندزفری را داخل جک هندزفری گوشی‌ XPERIA C4 به آرامی اما محکم بچرخانید.
هندزفری را از گوشی‌ XPERIA C4 بردارید.
اگر گوشی‌ XPERIA C4 همچنان به پخش موسیقی ادامه دهد مشکل را حل کرده اید در غیر این صورت، ممکن است بخواهید به دنبال راه حل های دیگری باشید.

گرد و غبار خاک و پرز در داخل جک هندزفری گوشی‌ XPERIA C4 گیر می کند

اگر گوشی‌ XPERIA C4 خود را مرتباً در جیب خود نگه دارید پرزها در داخل جک جمع می شوند هنگامی که هندزفری را وصل می کنید هندزفری پرزها را بیشتر به پایین جک هندزفری فشار می دهد اگر پرز رسانا باشد ممکن است مدارهای الکترونیکی داخل جک را خراب کرده باشد و باعث شود گوشی‌ XPERIA C4 آن را به عنوان یک هندزفری متصل به گوشی ثبت کند.

بنابراین اگر می‌پرسید، “چگونه حالت هدست را خاموش کنم؟” ممکن است بخواهید با یک چراغ قوه به داخل جک گوشی‌ XPERIA C4 نگاه کنید اگر داخل آن زباله گیر کرده است داخل آن را بایک گوش پاکن یا خلال دندان با احتیاط تمیز کنید از مایعاتی مانند الکل یا دیگر مواد تمیز کننده استفاده نکنید چون ممکن است به دیگر قطعات داخلی یا ال سی دی گوشی‌ XPERIA C4 خود آسیب بزنید بهتر است این کار را یک متخصص انجام دهد.

مشکلات مربوط به تنظیمات گوشی‌ XPERIA C4

گاهی اوقات، تنها کاری که باید انجام دهید گوشی‌ XPERIA C4 یک راه اندازی مجدد ساده است راه‌اندازی مجدد تلفن‌های اندرویدی همه برنامه‌های موجود در پس‌زمینه را که ممکن است باعث ایجاد مشکل شوند می‌بندد.

مشکل در سیستم عامل گوشی‌ XPERIA C4

اگر راه اندازی مجدد با شکست مواجه شد ممکن است زمان آن رسیده که گوشی‌ XPERIA C4 یک هارد ریست کنید(قبل از هارد ریست یا همان بازگشت به تنظیمات کارخانه از اطلاعات خود یک backup بگیرید چون تمام اطلاعات شما از روی گوشی‌ XPERIA C4 پاک خواهد شد).

آبخوردگی جک هندزفری گوشی‌ XPERIA C4

داخل جک هندزفری گوشی‌ XPERIA C4 شما آب یا رطوبت نفوذ کرده و باید توسط یک تعمیر کار متخصص این ایراد رفع شود.

اتصال چند هندزفری بلوتوثی به گوشی‌ XPERIA C4

بعضی مواقع به دلیل اتصال چند هدزفری بلوتوثی به گوشی‌ XPERIA C4 تلفن شما هنگ میکند و باید به داخل تنظیمات بلوتوث گوشی خود بروید و تمام دستگاهایی که متصل بوده اند را پاک کنید و گوشی رو یکبار روشن و خاموش کنید.

اگر تمام کارهایی را که در بالا ذکر کردیم انجام داده اید، اما تلفن شما همچنان در حالت هدفون است، ممکن است لازم باشد برای کمک با یک متخصص تماس بگیرید.

 

سوالات متداول:

چرا گوشی‌ XPERIA C4 من به هدفون متصل است در حالی که به هدفون متصل نیست؟

این مشکل به دلیل یکی از دو احتمال ایجاد می‌شود:
زباله‌هایی که در داخل جک هدفون یا پورت لایتنینگ گیر کرده‌اند و گوشی XPERIA C4 شما فکر می‌کند هدفون به گوشی متصل است.
جک هدفون یا پورت لایتنینگ، از نظر فیزیکی شکسته یا از برد جدا شده است.
وجود مایعاتی مثل آب یا عرق بدن که موجب اتصالی جک هندزفری شده.

 

اگر سوال دیگری دارید لطفا پیام بگذارید یا با ما چت کنید.
به خاطر داشته باشید: – هر راه حلی که در وب سایت ما ارسال می شود، قبلاً توسط تیم متخصص ما به خوبی آزمایش شده است، اما با این وجود، ما هیچ مسئولیتی در قبال آسیب هایی که ممکن است به تلفن همراه شما وارد کند، نداریم. از این راه حل های تعمیر با مسئولیت خود استفاده کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا