تعمیراتتعمیرات سخت افزارسولوشنسولوشن سامسونگ

مسیر شارژ J6 Plus J610F

Samsung galaxy J6 Plus J610F charging ways

مسیر شارژ J6 Plus J610F

Samsung galaxy J6 Plus J610F charging ways

مشاهده ویدیو SAMSUNG GALAXY J6 PLUS

در اینجا راه‌حل‌هایی آورده شده است، لطفاً قبل از شروع تعمیر این راهکارها را تست کنید.

6 دلیلی که گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS شارژ نمیشه؟

1- پورت لایتنینگ یا میکرو USB گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS معیوب است

یک اتفاق رایج در طول زمان این است که یک اتصال بد بین کابل شارژ و پورت لایتنینگ یا میکرو USB در داخل گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS ایجاد شود.

قرار دادن و برداشتن مداوم کابل شارژ در نهایت می‌تواند باعث حرکت جزئی اجزا در داخل گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS شود اگر متوجه شده اید که به نظر می رسد دست و پا زدن با نقطه اتصال مشکل را در کوتاه مدت حل می کند احتمالاً مشکلی در داخل گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS وجود دارد.

با این حال نیازی به ناامیدی نیست به سادگی گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS خود را خاموش کنید و باتری را خارج کنید سپس یک خلال دندان یا ابزار کوچک را با دقت بردارید و پورت را کمی بالاتر مانور دهید این اغلب برای ایجاد یک تماس بهتر و رفع مشکل شارژ شما کافی است.

2- کثیفی پورت میکرو USB گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS

مشکل ممکن است در یک اتصالی در اثر کثیفی پورت میکرو USB گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS باشد.

در پورت گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS قطعه کوچک پرز یا تجمع کثیفی یا گرد و غبار در طول زمان راه‌های زیادی برای ایجاد مانع در داخل پورت و جلوگیری از تماس مناسب بوجود میاورند.

باز هم می توان این مشکل را به راحتی برطرف کرد چه با یک فشار ساده هوا و چه با قرار دادن دقیق خلال دندان برای از بین بردن مانع در گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS.

به یاد داشته باشید که آن را آهسته و پیوسته انجام دهید و مراقب باشید که به سادگی ماده را بیشتر به داخل درگاه فشار ندهید – نمی خواهید مشکل را بدتر کنید!

3- کابل شارژ گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS آسیب دیده

راه های زیادی برای آسیب رساندن به کابل شارژ گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS وجود دارد که باعث می شود سیم ها در معرض یا شکسته باقی بمانند.

پیچیدن نوار چسب به دور کابل SAMSUNG GALAXY J6 PLUS راه حل مناسبی نیست به عنوان یک موضوع ایمنی باید فورا کابل فرسوده را تعویض کنید.

حتی اگر نمی توانید آسیب آشکاری ببینید به عنوان بخشی از فرآیند عیب یابی خود باید کابل دیگری را امتحان کنید و ببینید که آیا این مشکل گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS را برطرف می کند یا خیر.

4- آداپتور برق گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS آسیب دیده یا ناسازگار است

در حالی که آداپتورهای برق معمولاً قطعات کاملاً متفاوتی از هم هستند ممکن است آسیب ببینند مانند عیب یابی مشکلات کابل آداپتور برق سازگار دیگری را امتحان کنید و ببینید که آیا مشکل شارژ شما را حل می کند یا خیر.

بعلاوه اگر از آداپتوری که برای گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS ارائه شده استفاده نمی کنید ممکن است از مشکل ناسازگاری سخت افزاری رنج ببرید.

اگر از شارژر (یا کابل) شخص ثالث استفاده می کنید بررسی کنید که آیا برای استفاده با گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS تأیید شده است یا خیر.

5-آسیب آبخوردگی گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS

آسیب آب گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS چه از طریق پاشش پاشیده یا غوطه ور شدن کامل می تواند کل سیستم های تلفن را ویران کند برای جلوگیری از آسیب بیشتر به گوشی خود قبل از اینکه گوشی خود را برای شارژ وصل کنید مطمئن شوید که درگاه شارژ کاملاً خشک است.

وصل کردن گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS در زمانی که هنوز آب در درگاه شارژ وجود دارد می تواند منجر به خوردگی یا حتی اتصال کوتاه شود. اگر گوشی شما پس از تماس با آب شارژ نمی شود ممکن است مشکل شما این باشد.

وقتی گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS مورد علاقه ما خیس می شود می توانند شروع به کار کنند و حتی ممکن است آسیب های طولانی مدتی را متحمل شوند داشتن بیمه تنها راه برای اطمینان از کمک سریع و مطمئن در صورت وقوع بدترین حالت است.

6- مشکلات نرم افزاری

نرم افزار گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS بخشی جدایی ناپذیر از شارژ موفق است زیرا این نرم افزار است که تصمیم می گیرد گوشی شما را شارژ کنید یا نه.

بنابراین اگر در هیچ یک از این راه‌حل‌های سخت‌افزاری موفق نشدند ممکن است نرم‌افزار شما از کار افتاده باشد اجرای به‌روزرسانی‌های منظم سیستم گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS بهترین راه برای اطمینان از نصب نرم‌افزار به‌روز است همچنین راه اندازی مجدد گوشی می تواند برای راه اندازی مجدد کافی باشد.

یک رویکرد بی‌رحمانه‌تر بازنشانی کارخانه‌ای است اما هشدار داده می‌شود که داده‌های پشتیبان‌گیری نشده گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS را از دست می‌دهید و تنها در صورتی که مشکل نرم‌افزاری باشد مشکل شما برطرف می‌شود.

مراحل عیب یابی گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS :

واحد شارژ یا کابل گوشی گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS معیوب است.

آبخوردگی و وجود شوره داخل سوکت گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS

مشکل در آداپتور شارژ گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS

مشکل نرم افزاری گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS که در بعضی مواقع با ریست یا فلش کردن گوشی مشکل رفع میشود.

باتری گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS خراب است.

کانکتور گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS خم شده شکسته یا تحت فشار قرار گرفته است.

پورت USB گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS آسیب دیده یا تحت تأثیر ذرات گرد و غبار قرار گرفته است.

مشکل در آی سی دمای شارژ گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS هست.

سوالات متداول:

 نشانه هایی که درگاه شارژ گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS شما آسیب دیده یا شکسته است؟

پین های شکسته در پورت شارژر گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS به همین ترتیب اگر پین های داخل پورت شکسته یا خم شوند شارژ صحیح غیرممکن خواهد شد.
زباله در پورت شارژر گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS
استفاده از کابل شارژر و آداپتور دستگاه های دیگر غیر از گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS.
آداپتور شارژر گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS معیوب
باتری گوشی SAMSUNG GALAXY J6 PLUS معیوب.

اگر سوال دیگری دارید لطفا پیام بگذارید یا با ما چت کنید.
به خاطر داشته باشید: – هر راه حلی که برای در وب سایت ما ارسال می شود، قبلاً توسط تیم متخصص ما به خوبی آزمایش شده است، اما با این وجود، ما هیچ مسئولیتی در قبال آسیب هایی که ممکن است به تلفن همراه شما وارد کند،نداریم. از این راه حل های تعمیر با مسئولیت خود استفاده کنید، متشکرم.اگر سوال دیگری دارید لطفا پیام بگذارید یا با ما چت کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا