تعمیراتتعمیرات سخت افزارسولوشنسولوشن شیائومی

مسیر شارژ شیائومی poco M2

Charging ways xiaomi poco M2

مسیر شارژ شیائومی poco M2

Charging ways xiaomi poco M2

مشاهده ویدیو XIAOMI POCO M2

در اینجا راه‌حل‌هایی آورده شده است، لطفاً قبل از شروع تعمیر این راهکارها را تست کنید.

6 دلیلی که گوشی XIAOMI POCO M2 شارژ نمیشه؟

1- پورت لایتنینگ یا میکرو USB گوشی XIAOMI POCO M2 معیوب است.
یک اتفاق رایج در طول زمان این است که یک اتصال بد بین کابل شارژ و پورت لایتنینگ یا میکرو USB ایجاد شود.

قرار دادن و برداشتن مداوم کابل شارژ در نهایت می‌تواند باعث حرکت جزئی اجزا در داخل گوشی XIAOMI POCO M2 شود. اگر متوجه شده اید که به نظر می رسد دست و پا زدن با نقطه اتصال مشکل را در کوتاه مدت حل می کند، احتمالاً مشکلی در داخل تلفن وجود دارد.

با این حال، نیازی به ناامیدی نیست. به سادگی گوشی XIAOMI POCO M2 خود را خاموش کنید و باتری را خارج کنید. سپس یک خلال دندان یا ابزار کوچک را با دقت بردارید و پورت را کمی بالاتر مانور دهید. این اغلب برای ایجاد یک تماس بهتر و رفع مشکل شارژ شما کافی است.

2- کثیفی پورت میکرو USB گوشی XIAOMI POCO M2
این قضاوت در مورد بهداشت شخصی شما نیست که نشان دهد مشکل ممکن است در یک اتصالی در اثر کثیفی پورت میکرو USB گوشی XIAOMI POCO M2 باشد.

قطعه کوچک پرز یا تجمع کثیفی یا گرد و غبار در طول زمان، راه‌های زیادی برای ایجاد مانع در داخل پورت و جلوگیری از تماس مناسب وجود دارد.

باز هم می توان این مشکل را به راحتی برطرف کرد چه با یک فشار ساده هوا و چه با قرار دادن دقیق خلال دندان برای از بین بردن مانع.

به یاد داشته باشید که آن را آهسته و پیوسته انجام دهید و مراقب باشید که به سادگی ماده را بیشتر به داخل درگاه فشار ندهید – نمی خواهید مشکل را بدتر کنید!

3- کابل شارژ گوشی XIAOMI POCO M2 آسیب دیده
راه های زیادی برای آسیب رساندن به کابل شارژ شکننده وجود دارد که باعث می شود سیم ها در معرض یا شکسته باقی بمانند.

پیچیدن نوار چسب به دور کابل XIAOMI POCO M2 راه حل مناسبی نیست. به عنوان یک موضوع ایمنی باید فورا کابل فرسوده را تعویض کنید.

حتی اگر نمی توانید آسیب آشکاری ببینید، به عنوان بخشی از فرآیند عیب یابی خود، باید کابل دیگری را امتحان کنید و ببینید که آیا این مشکل را برطرف می کند یا خیر.

4- آداپتور برق گوشی XIAOMI POCO M2 آسیب دیده یا ناسازگار است
در حالی که آداپتورهای برق معمولاً قطعات کاملاً مقاومی از کیت هستند، ممکن است آسیب ببینند. مانند عیب یابی مشکلات کابل، آداپتور برق سازگار دیگری را امتحان کنید و ببینید که آیا مشکل شارژ شما را حل می کند یا خیر.

بعلاوه، اگر از آداپتوری که برای گوشی XIAOMI POCO M2 ارائه شده استفاده نمی کنید، ممکن است از مشکل ناسازگاری سخت افزاری رنج ببرید.

اگر از شارژر (یا کابل) شخص ثالث استفاده می کنید، بررسی کنید که آیا برای استفاده با گوشی XIAOMI POCO M2 تأیید شده است یا خیر.

5-آسیب آبخوردگی گوشی XIAOMI POCO M2
آسیب آب، چه از طریق پاشش پاشیده یا غوطه ور شدن کامل، می تواند کل سیستم های تلفن را ویران کند. برای جلوگیری از آسیب بیشتر به گوشی خود، قبل از اینکه گوشی خود را برای شارژ وصل کنید، مطمئن شوید که درگاه شارژ کاملاً خشک است.

وصل کردن گوشی XIAOMI POCO M2 در زمانی که هنوز آب در درگاه شارژ وجود دارد می تواند منجر به خوردگی یا حتی اتصال کوتاه شود. اگر گوشی شما پس از تماس با آب شارژ نمی شود، ممکن است مشکل شما این باشد.

وقتی تلفن های مورد علاقه ما خیس می شوند، می توانند شروع به کار کنند و حتی ممکن است آسیب های طولانی مدتی را متحمل شوند. داشتن بیمه آیفون تنها راه برای اطمینان از کمک سریع و مطمئن در صورت وقوع بدترین حالت است.

6- مشکلات نرم افزاری
نرم افزار گوشی XIAOMI POCO M2 بخشی جدایی ناپذیر از شارژ موفق است زیرا این نرم افزار است که تصمیم می گیرد گوشی شما را شارژ کنید یا نه.

بنابراین، اگر هیچ یک از این راه‌حل‌های سخت‌افزاری موفق نشدند، ممکن است نرم‌افزار شما از کار افتاده باشد. اجرای به‌روزرسانی‌های منظم سیستم بهترین راه برای اطمینان از نصب نرم‌افزار به‌روز است. همچنین، راه اندازی مجدد گوشی می تواند برای راه اندازی مجدد کافی باشد.

یک رویکرد بی‌رحمانه‌تر بازنشانی کارخانه‌ای است، اما هشدار داده می‌شود که داده‌های پشتیبان‌گیری نشده را از دست می‌دهید و تنها در صورتی که مشکل نرم‌افزاری باشد، مشکل شما برطرف می‌شود.

مراحل عیب یابی گوشی XIAOMI POCO M2 :

  • واحد شارژ یا کابل گوشی معیوب است.
  • آبخوردگی و وجود شوره داخل سوکت گوشی XIAOMI POCO M2
  • مشکل در آداپتور شارژ گوشی XIAOMI POCO M2
  • مشکل نرم افزاری که در بعضی مواقع با ریست یا فلش کردن گوشی مشکل رفع میشود.
  • باتری گوشی XIAOMI POCO M2 خراب است.
  • کانکتور خم شده، شکسته یا تحت فشار قرار گرفته است.
  • پورت USB آسیب دیده یا تحت تأثیر ذرات گرد و غبار قرار گرفته است.
  • مشکل در آی سی دمای شارژ گوشی XIAOMI POCO M2 هست.

سوالات متداول:

 نشانه هایی که درگاه شارژ گوشی XIAOMI POCO M2 شما آسیب دیده یا شکسته است؟

پین های شکسته در پورت شارژر تلفن. به همین ترتیب، اگر پین های داخل پورت شکسته یا خم شوند، شارژ صحیح غیرممکن خواهد شد.
زباله در پورت شارژر گوشی XIAOMI POCO M2
استفاده از کابل شارژر و آداپتور دستگاه های دیگر.
آداپتور شارژر تلفن معیوب
باتری گوشی XIAOMI POCO M2 معیوب.

اگر سوال دیگری دارید لطفا پیام بگذارید یا با ما چت کنید.
به خاطر داشته باشید: – هر راه حلی که برای در وب سایت ما ارسال می شود، قبلاً توسط تیم متخصص ما به خوبی آزمایش شده است، اما با این وجود، ما هیچ مسئولیتی در قبال آسیب هایی که ممکن است به تلفن همراه شما وارد کند،نداریم. از این راه حل های تعمیر با مسئولیت خود استفاده کنید، متشکرم.اگر سوال دیگری دارید لطفا پیام بگذارید یا با ما چت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا