تعمیراتتعمیرات سخت افزارسولوشنسولوشن نوکیا

مسیر سیم کارت Nokia 501

Nokia 501 sim card ways

فهرست موضوعات در این صفحه

مسیر سیم کارت Nokia 501

Nokia 501 sim card ways

مشاهده ویدیو های Nokia 501

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که تماسی داشته باشید و ناگهان تماس شما قطع شود و متوجه شوید که گوشی Nokia 501 شما سیگنال دریافت نمی کند؟ گاهی اوقات بازگشت به زمان نیاز دارد گاهی اوقات ما خوش شانس هستیم زیرا تقریباً بلافاصله برمی گردد هر بار که این اتفاق می افتد نشان می دهد که گیرنده سیگنال تلفن شما کار نمی کند.

این می تواند نتیجه مشکلات مختلفی از جمله مشکلات سخت افزاری باشد برای رفع مشکل کار نکردن گیرنده سیگنال گوشی Nokia 501 ابتدا باید دستگاه تلفن همراه خود را ریستارت کنید اگر گیرنده سیگنال تلفن بعد از این کار نمی کند حالت هواپیما را تغییر دهید اگر گیرنده سیگنال تلفن کار نمی کند باید به صورت دستی شبکه را انتخاب کنید با دنبال کردن این مراحل می توانید این کار را انجام دهید:

به تنظیمات گوشی Nokia 501 خود بروید.
شبکه و اینترنت را باز کنید
شبکه های موبایل را انتخاب کنید
خاموش کردن «انتخاب خودکار شبکه» را بزنید
لیستی از ارائه دهندگان شبکه ظاهر می شود
مورد مناسب را انتخاب کنید و ببینید آیا با این کار مشکل حل می شود یا خیر.

اگر این کار باعث نشد که گیرنده سیگنال گوشی Nokia 501 کار کند به این معنی است که سیم کارت شما از جای خود خارج شده است گوشی خود را خاموش کنید و سیم کارت را به خوبی جا بزنید با این روش ها می توانید به راحتی مشکل عدم سیگنال را در گوشی Nokia 501 خود نیز برطرف کنید.

نحوه عیب یابی مشکلات آنتن گوشی Nokia 501

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید مکانی که در آن قرار دارید باعث نمی شود گوشی Nokia 501 شما دریافت ضعیف یا قطع تماس داشته باشد ممکن است از نزدیکترین برج تلفن همراه خیلی دور باشید یا ساختمانی که در آن هستید تجهیزاتی داشته باشد که سیگنال های تلفن همراه را مسدود می کند قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آنتن مشکل دارد سعی کنید از گوشی Nokia 501 خود در چندین مکان استفاده کنید تا تعیین کنید آیا می توانید سیگنال را در جای دیگری دریافت کنید یا خیر.

همچنین باتری گوشی Nokia 501 خود را بررسی کنید در بسیاری از مواقع باتری هایی که شارژ کمی دارند مشکلاتی را ایجاد می کنند که بسیار شبیه به مشکلات آنتن هستند اگر این باعث مشکل نمی شود می توانید سعی کنید گوشی Nokia 501 خود را ریست کنید تا ببینید آیا با این کار مشکل حل می شود یا خیر.

گوشی Nokia 501 سیم کارت را می شناسد اما سیگنال ندارد

به تنظیمات گوشی Nokia 501 خود بروید
شبکه و اینترنت را باز کنید
شبکه تلفن همراه را انتخاب کنید
رومینگ را روشن کنید
حافظه پنهان تلفن را پاک کنید
گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید و گیرنده سیگنال شما شروع به کار می کند
با این مراحل ساده، می توانید به راحتی گوشی Nokia 501 را که سیم کارت را تشخیص می دهد اما سیگنالی ندارد، تعمیر کنید.

هنگامی که با گوشی Nokia 501 تلفن همراه خود مشکل شبکه دارید اتصال به اینترنت به یک کار دشوار تبدیل می شود برای حل مشکل شبکه در دستگاه تلفن همراه این کار را انجام دهید.

گوشی Nokia 501 تلفن همراه خود را مجددا راه اندازی کنید.
تنظیمات گوشی Nokia 501 را باز کرده و Network and Internet را انتخاب کنید.
داده های گوشی Nokia 501 خود را روشن کنید.
نوار قدرت سیگنال را در گوشه سمت راست بالای صفحه گوشی Nokia 501 خود بررسی کنید.
اگر سیگنال نمایش داده نشد مکان خود را تغییر دهید زیرا ممکن است پوشش شبکه نداشته باشید.
چند ثانیه حالت هواپیما را روشن کرده و خاموش کنید.

علائم خرابی آنتن گوشی Nokia 501

اکثر تلفن های همراه جدید دارای آنتن هایی هستند که در بدنه آن تعبیه شده اند و دسترسی به آنها دشوار است. با این حال این آنتن ها همچنان در معرض آسیب هستند آنتن گوشی Nokia 501 مسئول بسیاری از عملکردهای تلفن از جمله تماس های تلفنی و اتصال Wi-Fi است هنگامی که آنتن گوشی Nokia 501 آسیب دیده باشد، تلفن همراه شما به درستی کار نمی کند. و با خطا های زیر روبرو میشوید:

گوشی Nokia 501 سیگنال نشان نمی دهد.
اتصال به Wi-Fi گوشی Nokia 501 انجام نشد.
گوشی Nokia 501 به سرویس های داده متصل نیست.
گوشی Nokia 501 تماس ها را برقرار نمیکند.

آموزش تعمیر آی سی شبکه گوشی Nokia 501

اگر پس از انجام این مراحل ذکر شده در اینجا گوشی Nokia 501 شما همچنان سیگنالی دریافت نمی کند می تواند به این معنی باشد که باید ic شبکه دستگاه تلفن همراه خود را تعمیر کنید برای اکثر دستگاه های تلفن همراه آنتن شبکه معمولاً در قاب پشتی تلفن قرار می گیرد به همین دلیل است که اگر گوشی Nokia 501 شما به طور تصادفی بیفتد و پشت آن شکسته شود یا آنتن شبکه از کار بیفتد تلفن همراه شما ممکن است سیگنال دریافت نکند زیرا ic شبکه تحت تأثیر قرار می گیرد.

برای تعمیر آی سی شبکه گوشی Nokia 501 رایج ترین کار این است که درب پشت باتری را با یک پوشش خوب تعویض کنید اگر نمی توانید این کار را انجام دهید می توانید با یک تعمیرکار تلفن ملاقات کنید تا روی آن کار کند و ic شبکه دستگاه تلفن همراه شما را تعمیر کند زیرا این یک مشکل سخت افزاری است.

با این مراحل به راحتی می توانید کار نکردن گیرنده سیگنال گوشی Nokia 501 را رفع کنید.

سوالات متداول

پریدن آنتن گوشی Nokia 501 چه دلایلی دارد ؟

تنظیمات شبکه گوشی Nokia 501.
رجیستری نبودن گوشی Nokia 501.
بررسی سیگنال و آنتن دهی منطقه و محیط گوشی Nokia 501.
آی سی PF گوشی Nokia 501.
وجود مشکل یا خرابی در سیم کارت گوشی Nokia 501.

آبخوردگی یا رطوبت دیدن گوشی Nokia 501 یا سوکت سیم کارت و خود سیم کارت.

آیا افتادن گوشی Nokia 501 می تواند بر دریافت سیگنال آنتن تاثیر بگذارد؟

از یک طرف افتادن گوشی Nokia 501 می تواند باعث آسیب فیزیکی به دستگاه شود که می تواند منجر به از دست دادن سیگنال یا تداخل شود با این حال از طرف دیگر انداختن ساده گوشی لزوماً آسیب قابل توجهی را که بر سیگنال شما تأثیر بگذارد وارد نمی کند.

اگر سوال دیگری دارید لطفا پیام بگذارید یا با ما چت کنید.
به خاطر داشته باشید: – هر راه حلی که برای در وب سایت ما ارسال می شود، قبلاً توسط تیم متخصص ما به خوبی آزمایش شده است، اما با این وجود، ما هیچ مسئولیتی در قبال آسیب هایی که ممکن است به تلفن همراه شما وارد کند، نداریم. از این راه حل های تعمیر با مسئولیت خود استفاده کنید، متشکرم.اگر سوال دیگری دارید لطفا پیام بگذارید یا با ما چت کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا