تعمیراتتعمیرات سخت افزارسولوشنسولوشن سایر برند ها

مسیر ال سی دی LG G4 H815

LCD ways of LG G4 H815

مسیر ال سی دی LG G4 H815

LCD ways of LG G4 H815

مشاهده ویدیو های آموزشی و مقایسه ای

اگر در LG G4 H815 مشکل صفحه نمایش ال سی دی دارید، هیچ چیزی روی صفحه نمایش نشان نمی دهد. می تواند بدون نور یا صفحه نمایش کم رنگ باشد. در این پست ارائه شده است. به نمودار زیر نگاه کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.
پس از مونتاژ کردن تلفن همراه، کل برد را برای آسیب کربن یا آب بررسی کنید. جک ال سی دی و برد مادر را تمیز کنید، سپس با هوای گرم آن را به مدت چند نعناع خشک کنید. اگر صفحه نمایش خوب است،

ال سی دی را با ال سی دی جدید تغییر دهید، در غیر این صورت خوب است، در غیر این صورت، جک ال سی دی ارزش چاپ را دارد. یا آن را حذف کنید و با new replae کنید.

در غیر این صورت، تمام مسیرها، مسیرها و اجزا و قطعاتی را که در نمودار بالا نشان داده شده است، امتحان کنید، اگر مسیری از دست رفته است، پرش های aplly و اگر قطعات آسیب دیده اند، آنها را تغییر دهید.

برای اطلاعات بیشتر و نکات و ترفندهای جدید در مورد این راه حل مشکل، به بازدید از این صفحه ادامه دهید، اگر به روز رسانی های جدیدی وجود داشته باشد، آن را به روز خواهیم کرد. برخی از پست های مرتبط نیز در زیر آورده شده است. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تلفن همراه بخوانید.

لطفاً توجه داشته باشید که اگرچه هر نمودار و راه حلی که در وب سایت ما ارسال می شود توسط یک یا چند نفر از اعضای تیم ما قبل از ارسال آزمایش شده است، بنابراین ما مسئولیتی در قبال هرگونه خسارت یا آسیب از جمله آسیب شخصی نخواهیم داشت. از این راه حل های تعمیر با مسئولیت خود استفاده کنید. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا