تعمیراتتعمیرات سخت افزارسولوشنسولوشن شیائومی

مسیر آنتن Redmi Note 8

Xiaomi Redmi Note 8 antenna ways

مسیر آنتن Redmi Note 8

Xiaomi Redmi Note 8 antenna ways

مشاهده ویدیو های Xiaomi Redmi Note 8

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که تماسی داشته باشید و ناگهان تماس شما قطع شود و متوجه شوید که گوشی Xiaomi Redmi Note 8 شما سیگنال دریافت نمی کند؟ گاهی اوقات بازگشت به زمان نیاز دارد گاهی اوقات ما خوش شانس هستیم زیرا تقریباً بلافاصله برمی گردد هر بار که این اتفاق می افتد نشان می دهد که گیرنده سیگنال تلفن شما کار نمی کند.

این می تواند نتیجه مشکلات مختلفی از جمله مشکلات سخت افزاری باشد برای رفع مشکل کار نکردن گیرنده سیگنال گوشی Xiaomi Redmi Note 8 ابتدا باید دستگاه تلفن همراه خود را ریستارت کنید اگر گیرنده سیگنال تلفن بعد از این کار نمی کند حالت هواپیما را تغییر دهید اگر گیرنده سیگنال تلفن کار نمی کند باید به صورت دستی شبکه را انتخاب کنید با دنبال کردن این مراحل می توانید این کار را انجام دهید:

به تنظیمات گوشی Xiaomi Redmi Note 8 خود بروید.
شبکه و اینترنت را باز کنید
شبکه های موبایل را انتخاب کنید
خاموش کردن «انتخاب خودکار شبکه» را بزنید
لیستی از ارائه دهندگان شبکه ظاهر می شود
مورد مناسب را انتخاب کنید و ببینید آیا با این کار مشکل حل می شود یا خیر.

اگر این کار باعث نشد که گیرنده سیگنال گوشی Xiaomi Redmi Note 8 کار کند به این معنی است که سیم کارت شما از جای خود خارج شده است گوشی خود را خاموش کنید و سیم کارت را به خوبی جا بزنید با این روش ها می توانید به راحتی مشکل عدم سیگنال را در گوشی Xiaomi Redmi Note 8 خود نیز برطرف کنید.

نحوه عیب یابی مشکلات آنتن گوشی Xiaomi Redmi Note 8

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید مکانی که در آن قرار دارید باعث نمی شود گوشی Xiaomi Redmi Note 8 شما دریافت ضعیف یا قطع تماس داشته باشد ممکن است از نزدیکترین برج تلفن همراه خیلی دور باشید یا ساختمانی که در آن هستید تجهیزاتی داشته باشد که سیگنال های تلفن همراه را مسدود می کند قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آنتن مشکل دارد سعی کنید از گوشی Xiaomi Redmi Note 8 خود در چندین مکان استفاده کنید تا تعیین کنید آیا می توانید سیگنال را در جای دیگری دریافت کنید یا خیر.

همچنین باتری گوشی Xiaomi Redmi Note 8 خود را بررسی کنید در بسیاری از مواقع باتری هایی که شارژ کمی دارند مشکلاتی را ایجاد می کنند که بسیار شبیه به مشکلات آنتن هستند اگر این باعث مشکل نمی شود می توانید سعی کنید گوشی Xiaomi Redmi Note 8 خود را ریست کنید تا ببینید آیا با این کار مشکل حل می شود یا خیر.

گوشی Xiaomi Redmi Note 8 سیم کارت را می شناسد اما سیگنال ندارد

به تنظیمات گوشی Xiaomi Redmi Note 8 خود بروید
شبکه و اینترنت را باز کنید
شبکه تلفن همراه را انتخاب کنید
رومینگ را روشن کنید
حافظه پنهان تلفن را پاک کنید
گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید و گیرنده سیگنال شما شروع به کار می کند
با این مراحل ساده، می توانید به راحتی گوشی Xiaomi Redmi Note 8 را که سیم کارت را تشخیص می دهد اما سیگنالی ندارد، تعمیر کنید.

هنگامی که با گوشی Xiaomi Redmi Note 8 تلفن همراه خود مشکل شبکه دارید اتصال به اینترنت به یک کار دشوار تبدیل می شود برای حل مشکل شبکه در دستگاه تلفن همراه این کار را انجام دهید.

گوشی Xiaomi Redmi Note 8 تلفن همراه خود را مجددا راه اندازی کنید.
تنظیمات گوشی Xiaomi Redmi Note 8 را باز کرده و Network and Internet را انتخاب کنید.
داده های گوشی Xiaomi Redmi Note 8 خود را روشن کنید.
نوار قدرت سیگنال را در گوشه سمت راست بالای صفحه گوشی Xiaomi Redmi Note 8 خود بررسی کنید.
اگر سیگنال نمایش داده نشد مکان خود را تغییر دهید زیرا ممکن است پوشش شبکه نداشته باشید.
چند ثانیه حالت هواپیما را روشن کرده و خاموش کنید.

علائم خرابی آنتن گوشی Xiaomi Redmi Note 8

اکثر تلفن های همراه جدید دارای آنتن هایی هستند که در بدنه آن تعبیه شده اند و دسترسی به آنها دشوار است. با این حال این آنتن ها همچنان در معرض آسیب هستند آنتن گوشی Xiaomi Redmi Note 8 مسئول بسیاری از عملکردهای تلفن از جمله تماس های تلفنی و اتصال Wi-Fi است هنگامی که آنتن گوشی Xiaomi Redmi Note 8 آسیب دیده باشد، تلفن همراه شما به درستی کار نمی کند. و با خطا های زیر روبرو میشوید:

گوشی Xiaomi Redmi Note 8 سیگنال نشان نمی دهد.
اتصال به Wi-Fi گوشی Xiaomi Redmi Note 8 انجام نشد.
گوشی Xiaomi Redmi Note 8 به سرویس های داده متصل نیست.
گوشی Xiaomi Redmi Note 8 تماس ها را برقرار نمیکند.

آموزش تعمیر آی سی شبکه گوشی Xiaomi Redmi Note 8

اگر پس از انجام این مراحل ذکر شده در اینجا گوشی Xiaomi Redmi Note 8 شما همچنان سیگنالی دریافت نمی کند می تواند به این معنی باشد که باید ic شبکه دستگاه تلفن همراه خود را تعمیر کنید برای اکثر دستگاه های تلفن همراه آنتن شبکه معمولاً در قاب پشتی تلفن قرار می گیرد به همین دلیل است که اگر گوشی Xiaomi Redmi Note 8 شما به طور تصادفی بیفتد و پشت آن شکسته شود یا آنتن شبکه از کار بیفتد تلفن همراه شما ممکن است سیگنال دریافت نکند زیرا ic شبکه تحت تأثیر قرار می گیرد.

برای تعمیر آی سی شبکه گوشی Xiaomi Redmi Note 8 رایج ترین کار این است که درب پشت باتری را با یک پوشش خوب تعویض کنید اگر نمی توانید این کار را انجام دهید می توانید با یک تعمیرکار تلفن ملاقات کنید تا روی آن کار کند و ic شبکه دستگاه تلفن همراه شما را تعمیر کند زیرا این یک مشکل سخت افزاری است.

با این مراحل به راحتی می توانید کار نکردن گیرنده سیگنال گوشی Xiaomi Redmi Note 8 را رفع کنید.

سوالات متداول

پریدن آنتن گوشی Xiaomi Redmi Note 8 چه دلایلی دارد ؟

تنظیمات شبکه گوشی Xiaomi Redmi Note 8.
رجیستری نبودن گوشی Xiaomi Redmi Note 8.
بررسی سیگنال و آنتن دهی منطقه و محیط گوشی Xiaomi Redmi Note 8.
آی سی PF گوشی Xiaomi Redmi Note 8.
وجود مشکل یا خرابی در سیم کارت گوشی Xiaomi Redmi Note 8.

آبخوردگی یا رطوبت دیدن گوشی Xiaomi Redmi Note 8 یا سوکت سیم کارت و خود سیم کارت.

آیا افتادن گوشی Xiaomi Redmi Note 8 می تواند بر دریافت سیگنال آنتن تاثیر بگذارد؟

از یک طرف افتادن گوشی Xiaomi Redmi Note 8 می تواند باعث آسیب فیزیکی به دستگاه شود که می تواند منجر به از دست دادن سیگنال یا تداخل شود با این حال از طرف دیگر انداختن ساده گوشی لزوماً آسیب قابل توجهی را که بر سیگنال شما تأثیر بگذارد وارد نمی کند.

اگر سوال دیگری دارید لطفا پیام بگذارید یا با ما چت کنید.
به خاطر داشته باشید: – هر راه حلی که برای در وب سایت ما ارسال می شود، قبلاً توسط تیم متخصص ما به خوبی آزمایش شده است، اما با این وجود، ما هیچ مسئولیتی در قبال آسیب هایی که ممکن است به تلفن همراه شما وارد کند، نداریم. از این راه حل های تعمیر با مسئولیت خود استفاده کنید، متشکرم.اگر سوال دیگری دارید لطفا پیام بگذارید یا با ما چت کنید

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا