اخبار فناوریفناوری

رفع بلاک اینستاگرام با کامنت انگلیسی

Fixing the block with English comments on Instagram

رفع بلاک اینستاگرام با کامنت انگلیسی

بسیاری از کاربران اینستاگرام زمانی که بلاک می‌شوند، درخواست می‌کنند که برایشان کامنت انگلیسی بگذارید، در حالی که این کار هیچ تاثیری در رفع بلاک ندارد.بنابراین توصیه من به شما این است که چند روزی را در Instagram هیچ فعالیتی انجام ندهید تا زمان محدودیت برای اکانت شما تمام شود.

این روزها برای برخی کاربران سوال شده است که چرا توسط Instagram بلاک شدند و نمی‌توانند پستی را لایک کنند و همچنین جایی کامنت و پست بگذارند و این‌که چطور می‌توانند از این وضعیت خارج شوند. در این راستا، علی‌اصغر زارعی -کارشناس ارشد مدیریت سیستم‌های اطلاعات- در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد که برای خارج شدن از بلاک Instagram  هیچ راهی وجود ندارد، مگر این‌که تا تاریخی که اینستاگرام اعلام کرده، صبر کنید.

کامنت انگلیسی می‌توان از بلاک اینستاگرام
کامنت انگلیسی می‌توان از بلاک اینستاگرام

 

دلایل بلاک شدن:

اینستاگرام مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، قوانینی دارد که باید رعایت کنید. مثلا اگر شما یک کامنت را با متن تکراری به دفعات بگذارید یا افراد زیادی را در کامنت‌ها منشن کنید، همینطور اگر از اپلیکیشن‌های جانبی مانند فالوئریاب، لایک بگیر و غیره استفاده کنید، با توجه به ناامن بودن این برنامه‌ها، اینستاگرام شما را بلاک می‌کند. یا به دلیل فالو و آنفالو کردن تعداد زیادی اکانت در طول روز، اکانت شما توسط Instagram بلاک می‌شود.

کارشناس ارشد مدیریت سیستم‌های اطلاعات همچنین خاطرنشان کرد: اگر فکر می‌کنید اکانت شما بی‌دلیل بلاک شده است، وقتی پستی را لایک می‌کنید برایتان پیام اخطار می‌آید که آنجا از طریق گزینه Tell Us می‌توانید این موضوع را به پشتیبانی Instagram گزارش کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا