دانلود برنامه اندروید

دانلود مستقیم اپلیکیشن تلگرام

Download the Telegram application

دانلود مستقیم اپلیکیشن تلگرام نسخه 10.9.2

دانلود مستقیم تلگرام

دانلود تلگرام

ورود به تلگرام بدون نصب (telegram web)

ورود به تلگرام بدون نصب

دانلود تلگرام نسخه اندروید از گوگل پلی

دانلود تلگرام نسخه اندروید از گوگل پلی

دانلود تلگرام نسخه اندروید از وبسایت telegram.org

دانلود تلگرام نسخه اندروید از وبسایت telegram.org

دانلود تلگرام نسخه ios از اپ استور

دانلود تلگرام نسخه ios از اپ استور

درباره برنامه تلگرام

پیام رسانی فوری خالص ساده سریع ایمن و همگام سازی شده درهمه دستگاه های شمایکی از10برنامه برتر بارگیری شده در جهان با بیش از 500 میلیون کاربر فعال.
تلگرام سریعترین برنامه پیام رسانی در بازار است که از طریق یک شبکه توزیع شده و منحصر به فرد از مراکز داده در سراسر جهان مردم را بهم متصل می کند.همگام سازی شده: می توانید از طریق همه تلفن ها ، رایانه های لوحی و رایانه های خود به پیام های خود همزمان دسترسی پیدا کنید. برنامه های تلگرام مستقل هستند بنابراین نیازی نیست که تلفن خود را متصل نگه دارید.شروع به تایپ کردن دریک دستگاه کرده وپیام را ازدستگاه دیگربه پایان برسانید دیگر هرگزداده های خودرا ازدست ندهید.

سوالات متداول

چرا تلگرام من باز نمی شود؟

ممکن است یک اشکال یا اشکال موقت در دستگاه تلفن همراه شما رخ داده باشد که مانع از راه اندازی تلگرام شده است. برای رد این موضوع، پیشنهاد می‌کنیم دستگاه خود را مجدداً راه‌اندازی کنید تا حافظه پنهان موقت آن پاک شود و خطاها حذف شوند.دانلود تلگرام telegram دانلود مستقیم تلگرام اصلی
چگونه حساب کاربری‌ام در برنامه تلگرام را حذف کنم؟

اگر بخواهید حساب کاربری‌ خود در تلگرام را حذف کنید می‌توانید این کار را در صفحه‌ی غیر فعال سازی انجام دهید حذف شدن حساب کاربری شما در تلگرام، همه پیام‌ها و مخاطبانتان در تلگرام را برای همیشه پاک میکند. تمامى گروهها و كانالهایی كه توسط شما در تلگرام ساخته شده بودند از دست خواهید داد با اين حال سایر ادمين های گروه یا کانال اختیارات شان را نگه خواهند داشت.
این عملیات باید از طریق حساب تلگرام شما تأیید شود و غیر قابل برگشت خواهد بود.

پیشنهاد می‌کنیم یک مرورگر غیر موبایلی را برای حذف حساب کاربری‌ خود در تلگرام استفاده کنید.
توجه کنید که شما کد را از طریق تلگرام (و نه پیامک) دریافت خواهید کرد.

چگونه یک چت محرمانه در تلگرام را شروع کنم؟

سیستم عامل آیفون (ios): انگشتتان را روی نماد موجود در گوشه راست بالا در پیام‌ها و سپس روی “ایجاد یک گفتگوی امن جدید” (New secret chat) بزنید.

سیستم عامل اندروید: صفحه اصلی گفتگو ها را به راست بکشید تا منو باز شود، سپس «ایجاد یک گفتگوی امن جدید» (New Secret Chat) را انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید که چت‌هاى محرمانه ویژه همان گوشی هست. اگر شما یک چت محرمانه را با یکی از دوستان خود در روی یکی از  گوشی یا کامپیوتر خود آغاز کنید این چت تنها در روی همان گوشی یا دستگاه قابل دیدن است. اگر از سیستم تلگرام که در آن چت محرمانه انجام داده اید خارج شوید همه چت‌هاى محرمانه‌ى خود را از دست خواهید داد.

 سیستم تایید هویت دو مرحله اى در تلگرام چطور عمل مى کند؟

  • در صورتی که احساس می‌کنید اپراتور تلفن همراه شما به کد پیامکی در تلگرام شما نفوذ می‌کند و پیام های شما را میبیند و برای جلوگیری از هک شدن، از سیستم تایید هویت دو مرحله اى در تلگرام استفاده کنید تا از حسابتان در تلگرام به وسیله رمزعبور محافظت شود. در این صورت، یک مهاجم هرگز با داشتن کد پیامکی به حساب شما در تلگرام دسترسی نخواهد داشت. شما می‌توانید تایید هویت دو مرحله اى در تلگرام را از این طریق فعال کنید:
  • Telegram Settings
  • Privacy and Security
  • 2Step Verification

همچنین در نظر داشته باشید که حساب ایمیل بازیابى به یک رمز عبور قابل اطمینان احتیاج دارد.

منبع مطلب: play.google.com (اپلیکیشن تلگرام)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا