قوانین سایت

قوانین سایت

وب سایت iranmtt.ir، یک رسانه آنلاین است
که اطلاعات جامع و به روز شده در مورد تلفن های همراه را به صورت رایگان ارائه می دهد و به هیچ گروه و تشکیلاتی وابسته نیست.

اهداف سایت :
مدیران سایت اهداف زیر را در سرلوحه کار خود دارند:
– ایجاد مرجعی برای هموطنان ایرانی جهت سهولت دسترسی به نرم افزارهای جدید
– ارائه آموزش های رایگان در زمینه های مختلف کامپیوتر، موبایل، و تکنولوژی
– ارائه سرگرمی های سالم کامپیوتری برای تمامی فارسی زبانان

شرایط و قوانین :
مدیران سایت iranmtt.ir ، این سایت را بر مبنای شرایط و قوانین زیر بنا نهاده اند و کاربران نیز لازم است تا قوانین سایت را مطالعه کرده و در صورت قبول از این سایت استفاده کنند:

1- مطالب موجود در سایت iranmtt.ir، تلفیقی از مطالب نوشته شده و یا ترجمه شده توسط تیم iranmtt.ir و یا برگرفته از نشریات و سایت های مختلف ایرانی و خارجی است. چنانچه منبع اصلی مطلب مشخص باشد، حتما منبع در زیر مطلب درج می‌گردد. اما چنانچه مطلبی به تکرار در سایت های مختلف درج شده باشد و منبع اصلی آن مشخص نباشد، منبعی برای مطلب ذکر نخواهد شد.

نکته: در صورتی که شخصی حقیقی و یا حقوقی مطلبی را که در iranmtt.ir منتشر شده است متعلق به خود می داند، حتما از طریق فرم تماس با ذکر مستندات به ما اطلاع دهد تا بعد از بررسی بنا به درخواست پدید آورنده مطلب از سایت حذف شود و یا منبع آن ذکر گردد.

2- درج مطالبی از سایر سایت ها و منابع در این سایت، به منزله تایید آنها نیست و تنها با هدف اطلاع رسانی انجام می گیرد. لذا مسئولیت مطالب نقل شده از سایر سایت ها، بر عهده پدید آورنده مطلب بوده و iranmtt.ir مسئولیتی در این مورد ندارد.

3- مطالب این سایت منطبق بر شرع مقدس اسلام و قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران است. لذا از کاربران درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه مغایرت و نقض قوانین، آن را از طریق فرم تماس به اطلاع مدیریت سایت برسانند تا مورد بررسی قرار گیرد.

4- کلیه بازدید کنندگان سایت اجازه دارند تا مطالب موجود در سایت را کپی و نقل قول کنند. به شرط آنکه چنانچه منبع مطلب مورد نظر مشخص بود، حتما آن را ذکر نمایند.

5- مسئولیت استفاده از فایل هایی که لینک آنها در این سایت قرار گرفته است بر عهده کاربر می باشد. بدیهی است که امکان آزمایش و بررسی همه فایل ها توسط مدیران سایت وجود ندارد.

6- کلیه مطالب، مقالات، فایل ها و آموزش های قرار گرفته در این سایت تنها با هدف اطلاع رسانی بوده و این سایت مسئولیتی در قبال چگونگی استفاده کاربران از محتوای سایت و همچنین نتایج و آثار آن ندارد.

7- قرار گرفتن تبلیغات مختلف در این سایت الزاما به معنی تایید آنها نیست.

توجه: استفاده کاربران از مطالب این سایت به معنی قبول قوانین سایت است. قوانین سایت ممکن است تغییر کنند و کاربران باید با مطالعه همیشگی این صفحه از قوانین جدید اطلاع پیدا کنند. به هر صورت این قوانین برای کارآمدی هر چه بهتر سایت و خدمت بیشتر به هموطنان است.

 

با آرزوی توفیق – مدیریت iranmtt.ir

دکمه بازگشت به بالا