تعمیراتتعمیرات سخت افزارسولوشنسولوشن سامسونگ

تست پوینت سامسونگ N986B

test point Samsung NOTE 20 ULTRA 5G_N986B

تست پوینت سامسونگ N986B

test point Samsung NOTE 20 ULTRA 5G N986B

مشاهده ویدیو های گوشی Samsung NOTE 20 ULTRA 5G

تست پوینت گوشی Samsung NOTE 20 ULTRA 5G چیست و چه کاربردی دارد؟

تست پوینت گوشی Samsung NOTE 20 ULTRA 5G اندرویدی و عملکرد آن در تعمیر گوشی اندرویدی آسیب دیده در قسمت آی سی فلش استفاده می شود.

نحوه اجرای تست پوینت گوشی Samsung NOTE 20 ULTRA 5G:

در گوشی Samsung NOTE 20 ULTRA 5G تست پوینت تقریباً همان درک اولیه را در ماژول الکترونیکی دارد اما در زمینه تعمیر تلفن همراه 2 نوع تست پوینت وجود دارد

که عبارتند از تست پوینت سخت و همچنین تست پوینت نرم توضیح کامل تر را می توانید در زیر مشاهده کنید:

تفاوت بین تست پوینت سخت و تست پوینت نرم گوشی Samsung NOTE 20 ULTRA 5G:

تست پوینت سخت گوشی Samsung NOTE 20 ULTRA 5G: یک روش سخت برای فشار دادن سخت افزار مسیر یا پین خاص است که می تواند با ایجاد نقاط جامپر یا با برش مسیرها در نقاط خاص هدف اصلی عبور از محافظ بوت cpu هست.

تست پوینت نرم گوشی Samsung NOTE 20 ULTRA 5G: انجام تست‌های راه اندازی با استفاده از الگوریتم تعبیه‌شده در برنامه‌ای که عملکرد آن قفل کردن دسترسی به تغییرات بوت cpu یا IC فلش لودر چک‌سوم یا EEPROM است این تست پوینت همان هدف را دارد که تست پوینت سخت دارد اما معمولاً روی آی‌سی اعمال می‌شود.آی سی هایی که پایه آنها با چسب محافظ بسته شده است بنابراین امکان انجام تست پوینت سخت وجود ندارد.
از توضیحات بالا ممکن است متوجه شوید که یک تست پوینت به خصوص در یک گوشی Samsung NOTE 20 ULTRA 5G چیست.

ابزارهای انجام تست پوینت گوشی Samsung NOTE 20 ULTRA 5G:

برای تست پوینت سخت گوشی Samsung NOTE 20 ULTRA 5G کابل ها، گیره ها و سوزن ها (در حال حاضر می توان از چندین روش و ابزار استفاده کرد) از یک کابل کوچک استفاده کنید که می توانید آن را از بلندگوی گوشی بگیرید.

برای انجام تست پوینت نرم گوشی Samsung NOTE 20 ULTRA 5G کافی است یک نرم افزار برای تطبیق گوشی در حال تعمیربا جعبه فلاشر یا برنامه فلش کننده دیگر استفاده کنید.

Test Point یکی از راه‌های تعمیر گوشی Samsung NOTE 20 ULTRA 5G شما در صورت خاموش شدن گوشی و بریک شدن آن تست پوینت با استفاده از باکس فلش گوشی است مانند باکس UFI که برای تعمیر گوشی هوشمند IC eMMC استفاده می شود که در این باکس مکانی داده شده است که می توانید نقطه تست پوینت را روی آن آزمایش کنید.

تست پوینت گوشی Samsung NOTE 20 ULTRA 5G با توجه به عملکرد و قرارگیری آن در یک منطقه بسیار حیاتی در یک گوشی دارای ریسک بالایی است بنابراین با توجه به این موضوع توصیه می شود که مطالعه و آموزش کافی و استفاده از تجربه یک متخصص را در نظر بگیرید تا باعث خسارت های بیشتر به آی سی های گوشی نشوید.

سوالات متداول:

نقطه EDL گوشی Samsung NOTE 20 ULTRA 5G چیست؟

حالت دانلود اضطراری که معمولاً به عنوان EDL mode شناخته می‌شود یک ویژگی است که در رام بوت یک سیستم روی یک تراشه توسط پیاده‌سازی شده است که می‌تواند برای بازیابی گوشی‌های هوشمند بریک یا خاموش که کامپیوتر یا باکس آنها را شناسایی نمیکند استفاده می شود.

اگر سوال دیگری دارید لطفا پیام بگذارید یا با ما چت کنید.
به خاطر داشته باشید: – هر راه حلی که در وب سایت ما ارسال می شود، قبلاً توسط تیم متخصص ما به خوبی آزمایش شده است، اما با این وجود، ما هیچ مسئولیتی در قبال آسیب هایی که ممکن است به تلفن همراه شما وارد کند، نداریم. از این راه حل های تعمیر با مسئولیت خود استفاده کنید، متشکرم

test point Samsung NOTE 20 ULTRA 5G_N986B
test point Samsung NOTE 20 ULTRA 5G_N986B

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا