اخبار فناوریفناوری

ترفند افزایش سرعت گوشی

How to speed up animations on your Android phone

ترفند افزایش سرعت گوشی

 

انیمیشن ها جزئی جدا نا پذیر از ابزارهای هوشمند امروزی هستند. در واقع این انیمیشن ها هستند که موجب شده اند گوشی های هوشمند خواستنی تر شوند. شما در هر پلتفرمی که فکر کنید نظیر آی او اس، اندروید، ویندوز فون، ویندوز و غیره، همه و همه از این قالب بهره مند هستید چرا که توسعه دهندگان به قدرت این انیمیشن ها اعتقاد دارند. در عین حال، وجود این انیمیشن ها گاهی به طور غیر مستقیم در کار شما اختلال ایجاد می کنند. بدین معنی که انیمیشن ها یک شکاف بزرگ برای تخلیه شارژ گوشی به شمار می آید.

 

1-برای این کار می بایست ابتدا گزینه developer options را در اندروید خود فعال کنید. برای این کار وارد بخش تنظیمات یا settings گوشی خود بشوید و از آن جا گزینه About Phone را پیدا کنید که عموما انتهای لیست قرار دارد. در صفحه About Phone شما اطلاعات مختلفی می بینید که ما با بخش build number کار داریم. بین اطلاعات جستجو کنید و این گزینه را پیدا کرده و بعد سه بار روی آن ضربه بزنید.با این کار در بخش تنظیمات، یک گزینه دیگر ظاهر می شود که عنوان آن  Developer Options است.

2-به بخش تنظیمات برگشته و این گزینه را پیدا کرده و آن را باز کنید. وقتی آن را باز کردید به سراغ Drawing بروید. در این جا انواع گونه های انیمیشن هایی که می توانید آن ها را غیرفعال کنید مشاهده می کنید.

Window animation scale ،Transition animation scale و Animator duration scale از جمله انتخاب های شما می توانند باشند. موردی که می خواهید را ضربه بزنید  تا وارد ادامه تنظیمات شوید و آن ها را خاموش کنید

منبع مطلب

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا