بام بانک ملی دانلود مستقیم نسخهٔ ۴.۸.۱.۲۷۷
دانلود بام
دانلود همراه بانک ملی نسخه جدید از بازار
نصب همراه بانک ملی از مایکت
دانلود همراه بام ملی نسخه IOS از سیب اپ
دانلود همراه بام ملی برای آیفون از سیب ایرانی
دانلود همراه بام ملی از سایت بانک ملی
همراه بام ملی ورود به سامانه
نحوه استفاده عضویت و امکانات همراه بام بانک ملی ایران
پیش نیازها:
- فعال بودن سرویس سامانه پیام کوتاه بانک ملی ایران ( ساپتا) بر روی حداقل یکی از شماره حسابهای خود
- در اختیار داشتن کد ملی شما
- در دست داشتن اطلاعات دقیق و درست کارت عابر بانک ملی ایران خود شامل: شماره 16 رقمی، CVV2 ، تاریخ انقضا و رمز دوم که از طریق دستگاه ATM دریافت کرده اید.
موبایل بانک ملی ایران چیست؟
بانکداری موبایلی خدماتی است که توسط بانک ملی ایران ارائه میشود که به مشتریان خود اجازه میدهد تا تراکنشهای مالی را از راه دور با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه مانند تلفن هوشمند یا تبلت انجام دهند.
برخلاف بانکداری اینترنتی در همراه بانک ملی ایران از نرمافزاری اندرویدی استفاده میکنید که معمولاً برنامه همراه بانک ملی ایران نامیده میشود که توسط بانک ملی ایران برای این منظور ارائه شده.
بانکداری تلفن همراه بانک ملی ایران معمولاً به صورت 24 ساعته در دسترس است.
برنامه همراه بانک ملی ایران محدودیتهایی در مورد دسترسی به حسابها از طریق بانکداری تلفن همراه دارند و همچنین محدودیتی برای مبلغی که میتوان انجام داد.
برنامه همراه بانک ملی ایران به در دسترس بودن اینترنت یا اتصال داده به دستگاه تلفن همراه بستگی دارد تراکنشها از طریق بانکداری تلفن همراه به ویژگیهای برنامه بانکداری تلفن همراه ارائه شده بستگی دارد و معمولاً شامل دریافت موجودی حساب و لیست آخرین تراکنشها پرداخت الکترونیکی صورتحساب واریز چک از راه دو پرداختهای P2P و انتقال وجه بین حسابهای مشتری یا دیگران است.
مزیت استفاده از برنامه همراه بانک ملی ایران سهولت استفاده سرعت انعطاف پذیری را میباشد و همچنین امنیت را بهبود می بخشد زیرا با مکانیسم های امنیتی دستگاه تلفن همراه داخلی کاربر یکپارچه می شود.از دیدگاه بانک ملی ایران بانکداری همراه با کاهش نیاز مشتریان به مراجعه به شعب بانک ملی ایران برای تراکنشهای برداشت و سپرده غیرنقدی هزینه انجام تراکنشها را کاهش میدهد.
برنامه همراه بانک ملی ایران تراکنشهای مربوط به پول نقد را انجام نمیدهد و مشتری باید برای برداشت یا واریز وجه نقد به یک دستگاه خودپرداز یا شعبه بانک مراجعه کند.
برنامه همراه بانک ملی ایران برای پرداخت کالاها یا خدمات در محل فروش یا از راه دور است.
اولین خدمات بانکداری تلفن همراه بانک ملی ایران از پیامک استفاده میکردند سرویسی که به بانکداری پیامکی معروف است با معرفی تلفن های هوشمند که امکان استفاده از وب موبایل رافراهم کرد بانک ملی ایران شروع به ارائه بانکداری تلفن همراه بر روی این پلت فرم به مشتریان خود کرد.
بانکداری تلفن همراه بانک ملی ایران به صورت زیر تعریف می شود:
بانکداری موبایلی بانک ملی ایران به ارائه و بهره مندی از خدمات بانکی و مالی با کمک دستگاه های مخابراتی سیار اطلاق می شود دامنه خدمات ارائه شده ممکن است شامل تسهیلاتی برای انجام معاملات بانکی و بورسی مدیریت حساب ها و دسترسی به اطلاعات سفارشی شده باشد
امکانات بام بانک ملی ایران
خلاصه حساب
دراین برنامک میتوانید لیستی ازحسابهای متعلق به خود واطلاعات مختصری ازآن هارا مشاهده نمایید این اطلاعات شامل مواردی همچون شمارهحساب ماندههای حساب و نوع حساب میباشد.
صورت حساب
دراین برنامک میتوانید تاریخچهای ازلیست تراکنشها و جزییات هریک از آن هارا مشاهده نمایید. همچنین امکان مشاهدهی تراکنشها با دسته بندی درآمد و مخارج در بازههای زمانی هفتگی، ماهیانه و به صورت نموداری را دارید.
محاسبه اقساط تسهیلات
دراین برنامک میتوانید به محاسبه اقساط تسهیلات براساس مقادیردلخواه خوداز قبیل نوع تسهیلات مدت زمان تسهیلات با نرخهای دلخواه یا نرخهای موجوددربانک بپردازید نسبت مبلغ اصل وام به مبلغ کل بازپرداخت رامیتوان به صورت گرافیکی دراین برنامک مشاهده نمود.
محاسبه سود سپردهها
دراین برنامک میتوانید به محاسبه سودسپردهها بر اساس مقادیردلخواه خوداز قبیل نوع سپرده مدت سپردهگذاری و مبلغ سپرده با نرخهای دلخواه یا نرخهای موجوددر بانک بپردازید نسبت مبلغ سودسپرده به مبلغ کل اصل سپرده رامیتوان به صورت گرافیکی دراین برنامک مشاهده نمود.
پروفایل مشتری
دراین برنامک اطلاعات مشتری ازقبیل اطلاعات شناسنامهای تماسی و تاریخ آخرین ورودنمایش داده میشودو درصورتیکه نیاز به اصلاح اطلاعات موجودو تغییررمز ورود باشد میتوانید از این برنامک استفاده نمایید زبان پیشفرض حساب پیشفرض و نام موردنظر جهت نمایش درپرتال رادراین برنامک میتوانید تنظیم نمایید.
پرداخت قبض
دراین برنامک میتوان قبوض رابصورت تکی با واردکردن شناسه قبض وشناسه پرداخت ویا به صورت دستهای ازطریق آپلود فایل حاوی اطلاعات قبوض پرداخت نمود میتوانید قبضهارادر سیستم ثبت ودرزمان مناسب تمامی یاتعدادی از آنهارا توسط کارتهای بانک ملی خودپرداخت کنید
انتقال پول
دراین برنامک میتوانیدانتقال پول بین حسابهای ملی خودحساب ملی سایرین حساب به ملی کارت پایا ساتنا به صورت آنی یاباامکان زمانبندی پرداخت مستمررا انجام دهید
مدیریت مالی شخصی
دراین برنامک امکان انجام عملیات مدیریت مالی برای مشتری فراهم شده است تخصیص برچسب به تراکنشها نمایش پای چارت مخارج براساس گروههای هزینهای وبودجه بندی ازدیگر سرویسهای این برنامک میباشد
سوالات متداول
امکان استفاده از سامانه همراه بام ملی ایران برای چه افردی فراهم است؟
جهت ثبت نام در سامانه همراه بام ملی ایران می بایست مشتری بانک ملی بوده و حداقل یک حساب فعال در بانک ملی داشته باشد.
اطلاعات شناسنامه ای ثبت شده برای مشتری در بانک با اطلاعات هویتی وی در ثبت احوال کشور مطابقت داشته باشد.
شماره تلفن همراه مشتری می بایست جهت پیامدهی و ارتباط در سامانه پیام کوتاه بانک (ساپتا) فعال باشد.
دراختیار داشتن رمزدوم ملی کارت
آیا می توان در بخش شروع ثبت نام سامانه همراه بام ملی ایران شماره موبایل دیگری بجز شماره موبایلی که جهت فعالسازی ساپتا معرفی شده، وارد نمود؟
خیر. شماره وارد شده جهت ثبت نام در سامانه همراه بام ملی ایران می بایست فقط شمارهی اعلام شده برای ساپتا باشد.
چگونه سامانه پیام کوتاه بانک ملی ایران (ساپتا) را فعال نمایم؟
جهت فعال سازی سامانه پیام کوتاه بانک ملی مشتری می بایست به یکی از شعب بانک ملی مراجعه نماید و فرم مربوطه را پر نمایید.
منبع مطلب: www.bmi.ir