آموزشآموزش سخت افزاریآموزش نرم افزاری

آموزش ساخت کابل جیک

How to make a JIG cable to go to the download mode of the Samsung phone

آموزش ساخت کابل جیک برای رفتن به حالت دانلود مود در گوشی سامسونگ

How to make a JIG cable to go to the download mode of the Samsung phone

زمانی که موبایل اندرویدی سامسونگ شما خاموش شده یا به اطلاح بریک شده و هیچ گونه کاری انجام نمیدهد، رام reflash تنها گزینه برای بازیابی موبایل است.

برای فلش کردن با رام جدید، باید موبایل خود را در حالت دانلود با استفاده از کلید ترکیبی (بیشتر کاهش صدا + پاور + هوم) بوت کنید.

گاهی اوقات، ترکیب کلید کار نمی کند. USB JIG راه حل است. می توانید یک USB JIG برای خودتان بسازید.

حالت دانلود اندروید چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

اگر از یک دستگاه اندرویدی سامسونگ استفاده می کنید، احتمالاً نام Odin یا حالت دانلود را شنیده اید.
اگر مطمئن نیستید که این حالت دانلود چیست، راهنمای زیر به شما توضیحی درباره این حالت و کارهایی که در دستگاه شما انجام می دهد ارائه می دهد.
تلفن‌های اندرویدی دارای ویژگی‌های فراوانی هستند که بسیاری از آنها را هرگز نمی‌توانید استفاده کنید. یکی از این ویژگی ها حالت دانلود است که با اکثر دستگاه های سامسونگ ارائه می شود.
هدف از این حالت این است که به شما کمک کند انواع مختلف فایل ها را روی دستگاه خود فلش کنید. اگر یک کاربر معمولی هستید و دستگاه خود را زیاد تنظیم نمی کنید، بعید است که نیاز به استفاده از این حالت داشته باشید.

کارهایی که میشود در حالت دانلود (download mode) یا odin انجام داد:

فلش یک سیستم عامل سفارشی یا اصلی

یکی از بسیاری از کارهایی که می توانید با حالت Odin انجام دهید این است که می توانید سیستم عامل سفارشی را روی دستگاه خود نصب کنید.
از آنجایی که سیستم عامل اساساً سیستم اصلی دستگاه شما است، نمی توانید آن را در حالی که تلفن شما قبلاً سیستم را اجرا می کند نصب کنید.
بنابراین، می توانید گوشی خود را در حالت دانلود قرار دهید که سیستم اصلی بارگذاری نمی شود و سپس می توانید کاستوم رام یا فریمور مورد نظر خود را روی دستگاه خود فلش کنید.
تعداد زیادی رام برای دستگاه‌های مختلف موجود است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را با استفاده از Odin در دستگاه خود دانلود و فلش کنید.

بسته های برنامه را نصب کنید

در حالی که ساده ترین راه برای نصب برنامه ها در دستگاه اندرویدی استفاده از فروشگاه Google Play است، برنامه های خاصی وجود دارند که باید با استفاده از ابزار Odin نصب شوند.
اکثراً، اینها برنامه‌های اصلی مانند برنامه‌های Google هستند که باید پس از نصب سیستم عامل بر روی تلفن خود فلش کنید. با حالت دانلود، می توانید همه این برنامه ها را با چند کلیک آسان بر روی دستگاه خود فلش کنید.
با این کار نیازی به نصب دستی هر اپلیکیشن روی گوشی یا تبلت شما نیست.

روت کردن گوشی

اگر تا به حال دستگاه خود را روت نکرده اید باید یک ریکاوری سفارشی نصب کنید تا بتوانید بیشترین بهره را از دسترسی روت ببرید. یک ریکاوری سفارشی اساسا جایگزین بازیابی استوک روی دستگاه شما می شود و به شما امکان می دهد فایل های مختلف را روی دستگاه خود فلش کنید.
یکی از راه های نصب کاستوم ریکاوری روی گوشی یا تبلت، استفاده از حالت دانلود است. می توانید ریکاوری مورد علاقه خود را در ابزار Odin بارگیری کنید و سپس از حالت Odin در دستگاه خود برای فلش کردن ریکاوری استفاده کنید.

سوالات متداول

حالت دانلود سامسونگ چیست؟

حالت دانلود توسط تکنسین های سامسونگ برای عیب یابی و تعمیر گوشی ها و تبلت های گلکسی استفاده می شود. گاهی اوقات اگر دکمه‌ای فشار داده می‌شود در حالی که دستگاه شما روشن می‌شود، ممکن است وارد حالت دانلود شود یا ممکن است آن را در طول یک به‌روزرسانی نرم‌افزار معمولی ببینید.

کابل JIG چیست؟

کابلی است که به گونه ای پیکربندی شده است که وقتی به گوشی سامسونگ وصل می شود، گوشی را به حالت دانلود مجبور می کند.
سلب مسئولیت:
به خاطر داشته باشید هر راه حلی که در وب سایت ما ارسال می شود قبلاً توسط تیم متخصص ما به خوبی آزمایش شده است اما با این وجودما هیچ مسئولیتی در قبال آسیب هایی که ممکن است به شما وارد کند، نداریم. از این راه حل های تعمیر با مسئولیت خود استفاده کنید، متشکرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا